stød terapi for vægttab


therealhurra
 Share

Recommended Posts

En af mine kærestes veninder har betalt 5000 kr for at få nogle elektrode behandlinger, der skulle få hende til at tabe sig! Dette lyder for mig HELT hen i vejret!!

Det jeg bare ikke forstår er at hun øjensynligt, har tabt sig en del af det allerede efter en uge?! Uden at ændre kostvaner. Min kæreste påstod man ku se hendes mavemuskler, og hende her plejer altså at være SMÅ(Ekstremt erotisk butett) fed.

Nogle der kan give en forklaring på dette, min første indskydelse var at tro kan flytte bjerge, og at hun ubevidst har skiftet madvaner, men det er jo kun over en uge det her!

Artikler eller referencer ville være dejligt!

Link to comment
Share on other sites

hurra -> jeg tror næsten du har bedre muligheder for at finde ud af hvorfor hun har valgt at bruge 5k på det elektroshow end vi har. Hun må vel have hørt eller læst om det et eller andet sted.

Jeg fandt denne her, men det er vist en lidt anden form for electro "behandling" :wink:

PS: Hr K. det er alt for dyrt - det andet koster jo 5k for HELE behandlingen :tongue:

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Jamen hun har valgt det elektro chok, fordi at hun er en af de typiske dovne halvfede danske fruentimmere der render rundt og æder kager og slik. Mig og min kæreste har prøvet at forklare hende lidt om kcal indtag, men hun fatter det ikke! Hun prøvede i 2 uger og tabte sig ikke. Klart nok, hun talte ikke smør og sovs osv med! (Som hun brugte så rigeligt af) og hun mente hun forbrændte, Hold nu fast! 2000 kcal ved at gå og bære nogle møbler op af en trappe i to timer!

Hun er faktisk pænt sjov at høre på, da hun ingenting fatter. Nå men, hun er stadig fast overbevist om at det der hjælper, vil bare så gerne have en artikkel der underbygger min visdommens ord der siger, fuck en gang luder løgn!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share