betændt armstrækker


BrainRoid
 Share

Recommended Posts

jeg lidt med det on/off i et år nu, brachialis i begge sider, mest udtalt venstre for tiden... Jeg kan simpelthen ikke slippe af med det lort !!! jeg kan godt lave trækkeøvelser det SKAL bare være med underhåndsgreb ... opstået ved en bytur hvor jeg helt frivilligt blev tvunget til at ligge arm bordet rundt .... det har så totalt smadret armstrækkeren ( det er da brachialis ik') .. det har luret før, de sidste par år, på den konto, men er altid gået i sig selv efter en md. eller to.... denne gang er der gået et fucking år.... WTF

Gode råd søges ?

Link to comment
Share on other sites

jeg lidt med det on/off i et år nu, brachialis i begge sider, mest udtalt venstre for tiden... Jeg kan simpelthen ikke slippe af med det lort !!! jeg kan godt lave trækkeøvelser det SKAL bare være med underhåndsgreb ...  opstået ved en bytur hvor jeg helt frivilligt blev tvunget til at ligge arm bordet rundt .... det har så totalt smadret armstrækkeren ( det er da brachialis ik') .. det har luret før, de sidste par år, på den konto, men er altid gået i sig selv efter en md. eller to.... denne gang er der gået et fucking år.... WTF

Gode råd søges ?

<{POST_SNAPBACK}>

Kan anbefale både Ibutop og Felden Gel. Kan købes i håndkøb på apoteket. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share