Løberknæ


Danfanatiker
 Share

Recommended Posts

Okay jeg er "løbet" ind i et løberknæ. Jeg ved godt det skyldes overbelastning pga for meget spinning og løb,men kan man gøre andet ved det end hvile. Hvile er ikke det optimale for en instruktør :mad:

eller en "gal" idrætsudøver i det hele taget. Venligst hit med nogle tips folks :bigsmile:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Okay jeg er "løbet" ind i et løberknæ. Jeg ved godt det skyldes overbelastning pga for meget spinning og løb,men kan man gøre andet ved det end hvile. Hvile er ikke det optimale for en instruktør :mad:

eller en "gal" idrætsudøver i det hele taget. Venligst hit med nogle tips folks :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvile er det optimale - end of story :tongue:

Link to comment
Share on other sites

jeg har engang fulgt denne genoptræning

http://www.sportnetdoc.dk/injury/08-14.htm

løber du meget i bakker? der kan man hurtigt blive skadet.

stræk ud en masse!!!! det plejer at hjælpe på mig

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for linket. Det skal jeg lige ha kigget nærmere på. Ja løber meget en kombination af skov og asfalt.Har egentlig aldrig haft problemer med det før. Det er kommet indenfor ca 14 dage..... :sneaky2:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

ja sådan havde jeg det også, jeg er vel hvad man kan kalde for rutineret langdistance løber, men efter lidt pause, løb jeg en tur, og efter ca 12 minutter gjorde det av!! genoptræningen gjorde godt.

Derefter fik jeg det kun når jeg løb ned af bakke.

Men jeg fik det delvist væk ved at følge linkets anvisninger. Håber det hjælper...

Så snør skoene og kom ud... det er nu det bedste vejr er til det. regn og slud bringer de sande nydelses løbere ud :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

ja sådan havde jeg det også, jeg er vel hvad man kan kalde for rutineret langdistance løber, men efter lidt pause, løb jeg en tur, og efter ca 12 minutter gjorde det av!! genoptræningen gjorde godt.

Derefter fik jeg det kun når jeg løb ned af bakke.

Men jeg fik det delvist væk ved at følge linkets anvisninger. Håber det hjælper...

Så snør skoene og kom ud... det er nu det bedste vejr er til det. regn og slud bringer de sande nydelses løbere ud  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Så sandt så sandt. Tjohh lidt langt har man da løbet selv. Har et par marathons og et enkelt 65km forsøg på ryggraden,meeeeen det varer sikkert længe nu med det knæ før succesen gentager sig igen. Korrekt det er bare herligt med frostgrader og den bidende vind imod sig. Især når man står under den varme bruser. Fantastisk boblende fornemmelse man har i kroppen :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share