Holdbarhed af færdiglaven p shake?


therealhurra
 Share

Recommended Posts

Når jeg er i skole får jeg sjældent noget protein udover det pålæg jeg nu har på mit rugbrød eller det tun jeg får ovenpå mit pasta..... jeg tænkte derfor om det var muligt at færdigblande en p shake til at tage med i skole? Mit gamle protein var noget maxim pis smagte forfærdeligt og stivnede ret hurtigt....

Jeg bruger nu Danlabs med chokoladesmag........ Nogen der ved om det produkt kan holde sig hvis jeg laver det om morgenen og putter det i noget tupperware og har i tasken i 2-4 timer?

andre forslag til protein sager i skoletiden er også hjerteligt velkommen :)

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg var dig ville jeg få fat i en shaker (hvis du ikke allerede har en), fyld proteinpulver i om morgenen og vent så med at putte vand (eller mælk hvis der er et køleskab eller du selv gider slæbe en køletaske med)i indtil lige inden du skal have den. Så slipper du for at den bliver varm og evt stivner.

Prøv at kigge på posten "bulk på arbejdspladsen" (mener jeg den hedder).....der er masser af forslag til hvad du kan tage med i skole.

Link to comment
Share on other sites

well nærmest en drikkedunk, men med en rist så der ikke kommer klumper i. Prøv at kigge i matas der så jeg engang de havde nogle, evt superkram og lign butikker men de er vist ikke helt så godt.....hvis alt andet går galt kan de købes over internettet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share