min anden omgang HST


Deconstructor
 Share

Recommended Posts

jepper så skal jeg til ha min anden omgang HST for det virker sku bare :bigsmile:

Det ser sådan her ud(alle er med 3 sæt):

Pulldown til ryg

Rowing

Fransk Pres

Bench Press (ny)

Dumbbell Decline Bench Press (ny)

Military Press

Dumbbell Curl

Preacher Curl (ny)

Dumbbell Single Leg Calf Raise

Cable Crunch

Ja jeg ved godt der ikke er Squat og deadlift med, men har åbenbart ikke lavet disse to øvelser rigtigt nok og derfor har jeg påtaget mig en (mindre ?) skade i mine knæ :( jeg har så prøvet at lave dødløft unden at gå ned i de ca. 90 c men det går ikke :( så der er jo ikke andet for end at vente til den skade går over.

Der står btw også at de 2 bryst øvelser er nye, men det er nu ikke fordi jeg ikke har trænet bryst men fordi jeg har haft skrå bænk kun, synes dog ikke helt det har givet det store :dry:

Men jeg vil blive meget glad for noget ris :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville personligt hellere have programmet sat sådan her op:

Dumbbell Decline Bench Press (ny)

Bench Press (ny)

Pulldown til ryg

Military Press

Rowing

Dumbbell Curl

Fransk Pres

Preacher Curl (ny)

Dumbbell Single Leg Calf Raise

Cable Crunch

På den måde vil man bruge energien i de større øvelser i stedet for isolationsøvelser.

Du vil heller ikke være så træt i triceps til military press, ved at flytte fransk pres ned.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville personligt hellere have programmet sat sådan her op:

Dumbbell Decline Bench Press (ny)

Bench Press (ny)

Pulldown til ryg

Military Press

Rowing

Dumbbell Curl

Fransk Pres

Preacher Curl (ny)

Dumbbell Single Leg Calf Raise

Cable Crunch

På den måde vil man bruge energien i de større øvelser i stedet for isolationsøvelser.

Du vil heller ikke være så træt i triceps til military press, ved at flytte fransk pres ned.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja kan jeg da enlig godt se :)

Jeg ville personligt skifte "pulldown til ryg" ud med front pulldown, da pulldown til ryggen belaster skuldrene unødvendig.

<{POST_SNAPBACK}>

:raisebrow: hmm synes bare ikke lige det er så nice med den front, men man må jo lytte efter hvad de proff siger :4smartass:

også¨tænkte jeg på, hvis mine knæ får det godt igen efter de 2uger med 15 rep, kan jeg så abre smide squat/dødløft på med det samme ? eller skal jeg vente til jeg start forfra ? (kan mærke det er ved at gå over nemlig :smile: )

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke se noget problem i at du dødløfter, allerede nu. Hvis løftet udføres korekt har det en meget begrænset belastning på knæet.

<{POST_SNAPBACK}>

jaaa kan der være noget om men har aldrig set nogen lave dødløft i vores center :blink: og jeg kan altså ikke lave det uden at få ondt i knæene, og hvis jeg så gør det kommer jeg ikke langt nok ned i benene også gå det ud over ryggen :(

Link to comment
Share on other sites

når du skal lave korrekt dødløft, skal du slet ikke ned i vandret med lårene. De skal være at stykke over vandret. Det er ikke spor farligt på denne måde, for dødløft er en rygøvelse, og ikke en benøvelse.

Hvis du bare ikke runder i ryggen, er dødløft på ingen måde mere farlig end andre øvelser

Link to comment
Share on other sites

når du skal lave korrekt dødløft, skal du slet ikke ned i vandret med lårene. De  skal være at stykke over vandret. Det er ikke spor farligt på denne måde, for dødløft er en rygøvelse, og ikke en benøvelse.

Hvis du bare ikke runder i ryggen, er dødløft på ingen måde mere farlig end andre øvelser

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis jeg så gør det rigtigt (tror jeg ikke helt) så spænder det bare som satan i ryggen :( og det tror jeg har noget at at gøre med at jeg ikke gå langt nok ned.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share