Igangværende vægttab...


lunde
 Share

Recommended Posts

Hejsa,

Sidste sommer vejede jeg ca. 105 kg, men begyndte så at spille fodbold, og min vægt siger nu ca. 97 kg, men jeg vil gerne ned omkring de 90 kg som første mål...

Mit problem lige nu, er at jeg syntes at det har stået stille de sidste par mdr. Der er ikke rigtigt forekommet yderligere vægttab, gør jeg noget forkert, eller skal jeg bare fortsætte i samme bane?? Jeg prøver så vidt det er muligt også at spise sundt og varieret ved siden af...

En anden ting...Jeg tror mest at det er på min mave jeg skal tabe mig, kan jeg gøre noget for at hjælpe til, foruden bare at løbe og spille fodbold? Kan jeg tage mavebøjninger eller andet herhjemme når jeg har lidt tid om aftenen?

/Lunde

Link to comment
Share on other sites

Hej Lunde, og tillykke med vægttabet indtil videre.

Hvis man ikke taber sig i en længere periode, eller tager på, er det fordi man har ramt sit ligevægtsindtag. Jeg ved ikke hvad dit ligevægtsindtag er, men lad os sige det er 2300, så skal du spise mindre end de 2300kcal, eller også skal du bare dyrke en helvedes masse motion :wink:.

Man kan ikke punktforbrænde, den eneste måde at tabe sig på er kcal underskud, men så taber du så også fedt/muskler over hele din krop.

Held og lykke med det.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share