Indretning af lille motionscenter


Rune L
 Share

Recommended Posts

Hej Mol

Jeg har fået til opgave at indrette et mindre motionscenter på min skole. Jeg har forestillet mig noget i retning af at jeg skal have fat i squat racks, masser af vægtskiver, ol stænger, ez stænger, chin up bar, dip bar, håndvægte til ca. 40 kg, div. bænke (bænkpres, skrå og lige bænke).. Men er der noget jeg har glemt..? Jeg er ikke selv meget for maskiner, har næsten altid selv trænet med løse vægte. Så ville gerne også høre til om der er en maskine eller to jeg også skal have "klemt" ind..? Også er der også snak om vi skal have fat i et par cykler til spinning, og der er jeg helt på herrens mark. Så ville gerne høre fra nogen der har forstand på spinningscykler, til hvad slags cykler jeg skal have fat i...?

Håber det ikke er for meget.. :smile:

Mvh Rune

Link to comment
Share on other sites

Tak for svarene :4thumbup:

Det var en god ide med et power rack og læg maskine, det vil jeg overveje.

Arnold> Jeg havde nu heller ikke tænkt mig at jeg skulle have et shit-stativ eller cable cross maskiner... De kan brænde op i helvede for min skyld...

Rune

Link to comment
Share on other sites

Tak for svarene :4thumbup:

Det var en god ide med et power rack og læg maskine, det vil jeg overveje.

Arnold> Jeg havde nu heller ikke tænkt mig at jeg skulle have et shit-stativ eller cable cross maskiner... De kan brænde op i helvede for min skyld...

Rune

<{POST_SNAPBACK}>

He he

sådan skal lyde……. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share