Godkendelse af program


Ole-wolle
 Share

Recommended Posts

Hey jeg vil bare lige høre om dette program kan godtages....... Jeg vil meget gerne høre om det er godt nok........ men også forslag til ændringer..........

MANDAG + Onsdag + Fredag:

Bænkpres: 20 kg 3*15

Curls Biceps m. stang 10 kg 3*15

Bend-over-rowing m. stang: 10 kg 3*15

Tirsdag + Torsdag: (Starter med en løbetur rundt om en sø)

Bænkpres......................................... 20 kg 2*15

sideløft............................................. 2 kg per håndvægt 2*15

Triceps kick backs............................. 2 kg per håndvægt 2*15

Flyers............................................... 6 kg per håndvægt 2*15

Brystpres......................................... 6 kg per håndvægt 2*15

Skulderpres...................................... 6 kg per håndvægt 2*15

Bend-over-rowing m. håndvægte....... 6 kg per håndvægt 2*15

Curls Biceps m. håndvægte................ 6 kg per håndvægt 2*15

Edited by Ole-wolle
Link to comment
Share on other sites

Det første jeg tænker: Hvor er progressionen, det ser ud til at du kører med faste kg hver gang? :smile: Dernæst: Hvad med benene?

Så vidt jeg kan se, træner du 5 dage i træk, og du rammer bryst, triceps, ryg og biceps hver dag, selv om øvelserne dog er lidt forskellige? Det giver ikke de bedste muligheder for restitution. Hvad er målet med træningen og din træningserfaring? :smile:

Enten ville jeg splitte det op i et 2-split, og træne 4-6 dage om ugen, eller også ville jeg træne fullbody 3 dage om ugen. Mht. øvelsesvalget vil jeg mene at du mangler chin-ups (eller pulldown), en maveøvelse og øvelser der dækker benene. Triceps kick-back ville jeg erstatte med dips eller close grip bænkpres :bigsmile:

/Des

Edited by Desdemonia
Link to comment
Share on other sites

jamen målet er faktisk bare at få styrke og en flot krop.................... mave tager jeg serparat om aftenen............ men har overvejet at tage det sammen med.......... det ska måske lige tilføjes at jeg træner med håndvægte og har en bænk til bænkpres som jeg bruger hjemme i min kælder..... det er primært begrundelsen for triceps kick backs...............

Jeg kunne godt tænke mig at høre forslag til at splitte øvelserne op i løbet af ugen så jeg får mest udaf dem......

som sagt er målet at bliver stærkere ...... men primært en flot krop

Edited by Ole-wolle
Link to comment
Share on other sites

Okay..... jamen jeg er åben

Jeg kunne godt tænke mig lidt hjælp til at lave et Full body program så..... Ben behøves ikke da det er noget jeg holder ved lige i fodboldklubben altså vi laver benstyrkeøvelser.....

Men et program jeg kan lave i min kælder med håndvægte og den bænk jeg har..... desværre er der så lavt til loftet at jeg ikke kan stå op og strække armene

Men hjælp til et program ville være vidunderligt

Link to comment
Share on other sites

Jamen det lyder meget godt........... Jeg er lidt ny indefor det her så der er lige noget jeg ska ha sat på plads

Skulderpres........... Kan jeg godt lave den siddende

Bent-over Rows...... Skal jeg lave den med håndvægte eller en lige stang

Triceps Extension.... Hvad betyder det helt nøjagtigt

Biceps Curl............ Og hvad med den her, skal den være med håndvægt elle lige stang

progression? Hvad er det ..... jeg er stødt på det en del gange men ved stadig ikke hvad det er....... jeg har en fornemelese af at det er vigtigt

Edited by Ole-wolle
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share