Ice tea


fune
 Share

Recommended Posts

1. Kom til at tænke på, det siges at man godt må drikke coca cola light og pepsi max fordi energi indholdet er meget lavt.

Derfor tænkte jeg om det også er gældende for ice tea? Da der er samme energi indhold dvs. 1< KACL.

2. Jeg er så småt begyndt at løbe, fordi jeg vil jo gerne have maven til at se ordenlig ud til sommer :bigsmile:

Jeg har tænkt på at løbe 2,5 km hverdag, skal siges at jeg træner full body program 3 gange i ugen,(mandag, onsdag, fredag/lørdag). Laver jeg for meget? skal jeg droppe at løbe de dage hvor jeg træner?

Håber jeg får svar på begge spørgsmål :smile:

:strat:

Link to comment
Share on other sites

Nu ved jeg ikke hvad de vanlige aktivitetsniveau er, men 2,5 km er sltså ikke ret meget.. Så 4-5 km vil være bedre..

Jeg træner selv fullbody 4 gange om ugen og cykler derudover 40-60 min på en motionscykel hverdag og løber 5-6 km da dage jeg ikke træner med vægte.. Så jeg vil ikke mene du træner for meget. Det er en vanesag..

Link to comment
Share on other sites

1. Kom til at tænke på, det siges at man godt må drikke coca cola light og pepsi max fordi energi indholdet er meget lavt.

Derfor tænkte jeg om det også er gældende for ice tea? Da der er samme energi indhold dvs.  1< KACL.

2. Jeg er så småt begyndt at løbe, fordi jeg vil jo gerne have maven til at se ordenlig ud til sommer  :bigsmile:

Jeg har tænkt på at løbe 2,5 km hverdag, skal siges at jeg træner full body program 3 gange i ugen,(mandag, onsdag, fredag/lørdag). Laver jeg for meget? skal jeg droppe at løbe de dage hvor jeg træner?

Håber jeg får svar på begge spørgsmål  :smile:

:strat:

<{POST_SNAPBACK}>

Det bedste råd er at kigge på emballagen. Energiindholdet fremgår af varedeklerationen. Umiddelbart er Ice-Tea dog fuld af sukker som al anden læskedrik.

Hvis du kun løber 2½ km om dagen gør det nok ikke den store forskel med hensyn til din styrketræning. Hvis du gerne vil smide fedtet bør du istedet koncentrere dig om at være i kcal. underskud. Om du spiser mindre eller forbrænder mere er ikke afgørende. Det sidste er dog nok det sundeste.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share