At spilde sine begynder gains


cYRAx
 Share

Recommended Posts

Ja, på mandag skal jeg begynde at træne, jeg har tænkt mig at cutte lidt inden jeg begynder, da mit fedt % er måske en tand for højt, så har tænkt mig at cutte i ca. 2 månder (Giv or take). Kan jeg træne nogenlunde tungt i den tid, uden at det kommer til at spille en rolle i det man gainer da man begynder? Håber det er til at forstå.

Link to comment
Share on other sites

Du kan sagtens træne tungt så længe du holder dig fra failure og din volumen(antal sæt og reps) ikke er for høj. Husk dog på at lytte til kroppen, da der i starten af et træningsforløb vil opstå meget ømhed(DOMS).

Link to comment
Share on other sites

Det er vist en sandhed med modifikationer. Selvfølgelig vil dine gains i starten normalt være markante, men at tro at du kan opbygge muskelmasse mens du cutter, er nok en smule optimistisk. Med mindre du er decideret overvægtig, ville jeg nok anbefale at kcal.indtaget min. er i ligevægt.

Der er noget, der tyder på, at du er landet i den klassiske situation "Guuuud, er det allerede sommer". (Frit efter MC Ejnar) :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det er vist en sandhed med modifikationer. Selvfølgelig vil dine gains i starten normalt være markante, men at tro at du kan opbygge muskelmasse mens du cutter, er nok en smule optimistisk. Med mindre du er decideret overvægtig, ville jeg nok anbefale at kcal.indtaget min. er i ligevægt.

Der er noget, der tyder på, at du er landet i den klassiske situation "Guuuud, er det allerede sommer". (Frit efter MC Ejnar) :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tror nu ikke at jeg kan opbygge muskler mens jeg er i kacl. underskud men, men jeg er bare så bange for at ikke få de samme begynder gains hvis jeg starter med at være i kacl. underskud....Guuuud, er det allerede sommer, det er netop den situation jeg er landet i :laugh:

Men jeg er slet ikke fed, man kan NÆSTEN se min six-pac.

Hvor mange kilo fedt kan man tabe på en måned uden at der ryger for meget muskelmasse?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share