hvor mange gentagelser


a star
 Share

Recommended Posts

Der er OK, god måde at træne på  :4thumbup:

Og velkommen her i forumet  :smile:

Henning :showoff:

<{POST_SNAPBACK}>

3x6 men max eller den jeg snakker om 5x5? er det nok at træne en muskel gruppe en gang om ugen? for hvis man skal have hele kroppen med og nå at have hvile kan man jo næsten ikke nå andet!

jeg siger mange tak!

Link to comment
Share on other sites

3x6 men max eller den jeg snakker om 5x5? er det nok at træne en muskel gruppe en gang om ugen? for hvis man skal have hele kroppen med og nå at have hvile kan man jo næsten ikke nå andet!

jeg siger mange tak!

<{POST_SNAPBACK}>

Om 1 gang om ugen er nok, afhænger af ens mål med træningen

og andre ting, bl.a hvor tung og hvor mange øvelser osv...

En, jeg kender, træner hver muskelgruppe hver fjerde dag,

det giver ham de bedste resultater.

Han har virkelig gode resultater.

Men ellers er dette program, som

du foreslår også perfekt.

Jeg har kørt noget lignende med gode resultater.

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

......er det nok at træne en muskel gruppe en gang om ugen? for hvis man skal have hele kroppen med og nå at have hvile kan man jo næsten ikke nå andet!

<{POST_SNAPBACK}>

Umiddelbart er det ikke nok med én gang om ugen. Som Henning er inde på bør du nok nå omkring hele kroppen ca. 2 gange om ugen. Én gang om ugen vil desuden/måske give dig konstant DOMS.

Hvad du mener med din sidste bemærkning, forstår jeg ikke helt. De fleste kan nå en full-body på 1-2 timer, afhængig af hvor mange isolationsøvelser der puttes oven i f.eks. de tre store basisøvelser. Jeg køre selv en 1-1½ times full-body med 6 øvelser, 2-3 gange om ugen.

Link to comment
Share on other sites

......er det nok at træne en muskel gruppe en gang om ugen? for hvis man skal have hele kroppen med og nå at have hvile kan man jo næsten ikke nå andet!

<{POST_SNAPBACK}>

Umiddelbart er det ikke nok med én gang om ugen. Som Henning er inde på bør du nok nå omkring hele kroppen ca. 2 gange om ugen. Én gang om ugen vil desuden/måske give dig konstant DOMS.

Hvad du mener med din sidste bemærkning, forstår jeg ikke helt. De fleste kan nå en full-body på 1-2 timer, afhængig af hvor mange isolationsøvelser der puttes oven i f.eks. de tre store basisøvelser. Jeg køre selv en 1-1½ times full-body med 6 øvelser, 2-3 gange om ugen.

<{POST_SNAPBACK}>

har også altid trænet muskel grupperne to gange om ugen! men den gang var det sku ikke altid man fik ben og ryg med! jeg vil gerne have et fast program!! har du et godt forslag?? hvilken grupper skal jeg køre hvilken dage så jeg kan nå det hele to gange om ugen?

Link to comment
Share on other sites

Hvis målet er at køre kroppen igennem 2 gange pr. uge og du ikke har 4 dage til rådighed til et 2-split, så må en full-body være svaret.

Hvis du mangler inspiration til et program, så kig i de forskellige log's. Min er nok ikke det bedste eksempel, da styrke/BB ikke er mit overordnede interessepunkt. Men du skal være velkommen. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvis målet er at køre kroppen igennem 2 gange pr. uge og du ikke har 4 dage til rådighed til et 2-split, så må en full-body være svaret.

Hvis du mangler inspiration til et program, så kig i de forskellige log's. Min er nok ikke det bedste eksempel, da styrke/BB ikke er mit overordnede interessepunkt. Men du skal være velkommen. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

4dage om ugen det passer mig fint! det er også det jeg køre nu! men får bare ikke hele kroppen med! fx ben :innocent::blush: !

hvad skal man køre dag 1 og dag 2? så går jeg udfra at der er hvile dag 3 og så starter man forfra!! IkkE?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share