Konvertering af musik til en Mp3 afspiller


Mette_Musen
 Share

Recommended Posts

Jeg kan kun hjælpe dig ved at anbefale dig at spørge på enten:

www.eksperten.dk

Eller

www.kandu.dk

Begge steder er geniale steder. Jeg bruger dem dagligt op til flere gange uden undtagelser, til alle spørsmål man kan forestille sig.

Og så er det gratis.

Link to comment
Share on other sites

går ud fra at det du ska, er at konvertere din wave filer fra cderne til mp3's?? ikk?? Hvis dette er tilfældet kan du bruge enten winamp eller audiograbber/audiocatalyst... Prøv evt at søg efter disse programmer gratis på www.download.com...

Håber jeg ku hjælpe... god weekend og held og lykke :smile:

Link to comment
Share on other sites

Så må jeg lige spørge jer kloge hoveder - nu hvor i er i gang med at dele ud af jeres viden :smile::bigsmile:

Jeg har et par lydfiler liggende i *.ogg - format, hvilket jeg ikke kan afspille :mad:

Kender i et freware/shareware program som kan konvertere dette filformat til mp3?

Link to comment
Share on other sites

Så må jeg lige spørge jer kloge hoveder - nu hvor i er i gang med at dele ud af jeres viden  :smile:  :bigsmile: 

Jeg har et par lydfiler liggende i *.ogg - format, hvilket jeg ikke kan afspille  :mad:

Kender i et freware/shareware program som kan konvertere dette filformat til mp3?

<{POST_SNAPBACK}>

en simpel google søgning gav følgende:

http://www.mp3-converter.biz/ogg-to-wav-converter-directory/

edit: google søgning:

http://www.google.dk/search?hl=da&q=ogg+to...=S%C3%B8g&meta=

Edited by spiceweasel
Link to comment
Share on other sites

hvorfor ikke bare benytte en afspiller der kan æde filformatet?

Hvilken player har du nu? mange af de store players spiller ogg uden probs, man skal bare forbi den officielle side

Eller hvis man henter k-lite mega codec pack kan man afspille filerne via mediaplayer classic der medfølger

Link to comment
Share on other sites

Tak for alle jeres svar.

Jeg har bare et mindre spørgsmål. Jeg har problemer med at få musikken overført til min Mp3-afspiller fra min computer. Jeg har forsøgt at starte Explorer og så skal jeg vist bruge stifinder..?? Men hvordan finder jeg så den musik jeg har... hvis jeg nu bruger Filer, og trykker åbn. så kan jeg j godt finde musikken, men kan ikke se hvorledes den overføres...

Er der ikke nogen der kan forklare det.. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Tak for alle jeres svar.

Jeg har bare et mindre spørgsmål. Jeg har problemer med at få musikken overført til min Mp3-afspiller fra min computer. Jeg har forsøgt at starte Explorer og så skal jeg vist bruge stifinder..?? Men hvordan finder jeg så den musik jeg har... hvis jeg nu bruger Filer, og trykker åbn. så kan jeg j godt finde musikken, men kan ikke se hvorledes den overføres...

Er der ikke nogen der kan forklare det..  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg plejer at gå via "denne computer" og så finde musikken derigennem og så markere de numre det drejer sig om, kopier og så til det drev eller mps afspilleren den skal til

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
du kan bruge din Media Afspiler i windows... hvis du altså har musikken på cd...

<{POST_SNAPBACK}>

Media palayer er simpel at bruge, men er ikke den bedste til at rippe mp3'er.

hvis kvaliteten ikke er så forbandet vigtig for én er den da god nok :smile:

Og let hvis man får den sat op til den brug.

Link to comment
Share on other sites

winamp : www.winamp.com virker fint til .ogg (dog ikke lite versionen så vidt jeg husker)

til cd-ripning er "easy cd-da extractor" nok det nemmeste jeg har prøvet, men hvis det skal være godt skal man nok kigge på exact audio copy eller førnævnte CDex

fil-konvertering: www.dbpoweramp.com freeware og god

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share