Kcalunderskud, er det nok?


Lasse T
 Share

Recommended Posts

Det er sån min kæreste nu er med på tælle-, veje mad vognen :4thumbup:

Så hun er i godt kcalunderskud hver dag, men hun har gale timer på job da hun jobber 3 forskellige steder :blink: og når derfor ikk i fitness.. er det en okay metode at smide kg på?? Det burde vel gi noget, selvom hun ikk rigtig bevæger sig, så længe hun er i underskud, righty?

Ved det vil være at foretrække med en omgang cardio ved siden af, men det ku altså ikk liiiig bli tilfældet som det står til i øjeblikket...

Link to comment
Share on other sites

Sålænge hun er i kcalunderskud skal der nok ske noget. Men hun skal omvendt ikke sulte sig - et moderat underskud er at foretrække.

Hvis hun trænger til cardio, kan du vel sende hende ud at lave mad til dig efter hun har støvsuget og gjort rent! :4whip::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Sålænge hun er i kcalunderskud skal der nok ske noget. Men hun skal omvendt ikke sulte sig - et moderat underskud er at foretrække.

Hvis hun trænger til cardio, kan du vel sende hende ud at lave mad til dig efter hun har støvsuget og gjort rent!  :4whip:  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

hehe... been ther done that! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har på ingen måde motioneret siden jeg begyndte at cutte, allerhøjst 2 halvhjertede forsøg  :wink: , og jeg har tabt mig 6-7 kilo siden jul  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

okay.. udemærket!!! :4thumbup:

Still hope then.. hehe..

Link to comment
Share on other sites

Det er sån min kæreste nu er med på tælle-, veje mad vognen  :4thumbup:

Så hun er i godt kcalunderskud hver dag, men hun har gale timer på job da hun jobber 3 forskellige steder  :blink:  og når derfor ikk i fitness.. er det en okay metode at smide kg på?? Det burde vel gi noget, selvom hun ikk rigtig bevæger sig, så længe hun er i underskud, righty?

Jeg tror godt det kan gå hvis hun sørger for at få en masse protein, så hun ikke mister muskelmasse, hvilket er essentielt at bevare, ellers kommer fedtet bare igen efter kuren.

Men nu er jeg ingen ekspert, så stol ikke blindt på hvad jeg siger.

Peter :smile:

Link to comment
Share on other sites

det er skam ikke nødvendigt med cardio, men at foretrække! Især hvis man skal holde på muskelmassen og man er langt nede i fedt%. Hvis du forbrænder feks 200 kcal på en cykel eller løbebånd, kan du tillade dig at spise de 200 kcal ekstra, hvilket giver mere ernæring til musklerne.

Jeg bruger dog selv ikke cardio for tiden, selvom jeg er langt nede i fedtprocent efterhånden, jeg kan desværre ikke fordrage det. Men begynder snart at spille noget basket som supplement.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share