Fullbody-træningsprogram


Grind
 Share

Recommended Posts

Hej alle.

Jeg er ny herinde, men har dog en smule kendskab til vægttræning. Jeg træner hjemme, og har en bænk til bænkpres og håndvægte + 80 kg.

Jeg har været over alt på getbig's side, og herinde har jeg været det meste af forummet igennem, for at finde et komplet fullbody-træningsprogram, som er til at forstå.

Er ikke rigtig lykkes mig, og vil nu høre om nogle af jer evt. ville kunne hjælpe mig med, hvilke øvelser jeg skal have med - taget mine redskaber i betragtning selvfølgelig.

Det jeg vil opnå ved træningen er masse. Specielt overkroppen ville være dejligt at få lavet lidt større.

Håber I kan hjælpe.

/Grind

Link to comment
Share on other sites

Hvor længe har du trænet?

Ellers er FUNDAMENT TRÆNING FOR BEGYNDERE en god start hvis du er utrænet :smile:

Artiklen er at finde inde på GetBig.

<{POST_SNAPBACK}>

Det er jo bare det, at jeg ikke har halvdelen af de redskaber der bliver anvendt i mange af programmerne på getbig. Chin-up, squat stativ osv.

Men jeg har trænet i et par år, men dog ikke efter et fast program. Men har hørt det skulle give meget bedre. Så det jeg ville var egentlig at sammensætte mit eget program, udfra de redskaber jeg har. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share