AB king pro


Nicky Cruz
 Share

Recommended Posts

Klokken var 4 om morgenen, og jeg havde lige styrketrænet. Jeg besluttede mig for at gå ind til sofaen for at se noget fjernsyn. Og det var der, lige der på kanal 19, jeg så den: AB king pro.. TVshop sælger den. Bare ordet "TVshop" skulle få de fleste til at krumme tæer, for hvor meget lort har de egentlig ikke på lager? - heriblandt til os motionsfreaks, discopumpere og styrkedyr. Hvem kan for eksempel huske et bælte man skulle spænde om maven, og så ville den sende elektruimpulser ind til mavemusklerne for at få dem til at bevæge sig, og man ville dermed få en "flad mave med flotte muskler du altid har drømt om!"? Afskyeligt... Men denne gang skruede jeg ikke over.

Måske var det fordi de havde nogle flotte sild i stramt træningstøj, gøre øvelser med maskinen, eller også var det fordi jeg syntes det lød ganske fornuftigt - en ønsketænkning muligvis.. for hvem vil egentlig ikke gerne have sixpack, og det helst så hurtigt som muligt? Så jeg blev på kanalen. De sagde noget fis.. den gamle skrøne om punktslankning kørte de lidt på, men de sagde dog også nogle fornuftige ting, og maskinen så ret fancy ud, og der var også mange der anbefalede den, heriblandt mennesker i et motionscenter der var toptrimmet. Men nej, jeg ved det godt, hvad siger man ikke for penge? Derfor spørg jeg jer:

AB king pro.. er det noget I kan se "Go" for? se link her der kan i se mere info om den.

Takker skyldigst..

-Nicky Cruz

Edited by Nicky Cruz
Link to comment
Share on other sites

Min vens kæreste som har prøvet alle mulige slankeprodukter har den derhjemme. Jeg prøvede den og det er bare en meget lettere version af en situp. Måske godt for rygskadede til genoptræning eller noget men nej.

Link to comment
Share on other sites

Min vens kæreste som har prøvet alle mulige slankeprodukter har den derhjemme. Jeg prøvede den og det er bare en meget lettere version af en situp. Måske godt for rygskadede til genoptræning eller noget men nej.

<{POST_SNAPBACK}>

Så du har ikke et indtryk af, at den er isolerende og dermed mere effektiv end sit-ups? Den har jo forskellige indstillinger, men den er måske også ganske svag selv på det hårdeste niveau?

Well, jeg er nu også mere til "the real deal". Jeg har hørt at "Dragon-flyes" skulle være enestående. Nogle der lige vil linke til hvordan denne øvelse skal køres?

-Nicky Cruz

Link to comment
Share on other sites

Bare ordet "TVshop" skulle få de fleste til at krumme tæer, for hvor meget lort har de egentlig ikke på lager?
Fornuftig skepsis
men de sagde dog også nogle fornuftige ting, og maskinen så ret fancy ud

hvilke fornuftige ting var det? :wink:

fancy giver dig ikke sixpack.

Enhver maveøvelse udført korrekt og med en tilpas belastning har cirka lige gode muligheder for at give dig sixpack - nemlig meget lille. Det er stort set altid for meget fedt der skjuler six-packen.

Umiddelbart siger min begrænsede viden om anatomi mig at maskineriet har et stort problem - bevægelsen foregår næsten udelukkende i hoften og maven belastes kun statisk.

Så du har ikke et indtryk af, at den er isolerende og dermed mere effektiv end sit-ups?
En øvelse skal ikke nødvendigvis isolere en muskelgruppe for at være effektiv.
Well, jeg er nu også mere til "the real deal". Jeg har hørt at "Dragon-flyes" skulle være enestående. Nogle der lige vil linke til hvordan denne øvelse skal køres?

Der findes snart et utal af tråde med dette spørgsmål, og også en tråd hvor øvelsen er grundigt beskrevet. Se om du kan finde den :smile:

Vi har gemt søgemaskinen bag et link oppe i højre hjørne.

Link to comment
Share on other sites

men de sagde dog også nogle fornuftige ting, og maskinen så ret fancy ud
hvilke fornuftige ting var det? :wink:

"Fuld tilfredshed, eller pengene tilbage!" :rolleyes:

Takker for jeres svar. Well, ser ud til jeg bare må gå igang med nogle DragonFlyes og Crunchers, holde fedtprocenten nede på et kontrolleret niveau, bede, og håbe på det bedste.

-Nicky Cruz

Link to comment
Share on other sites

Klokken var 4 om morgenen, og jeg havde lige styrketrænet.

<{POST_SNAPBACK}>

:blink: Hvorfor pokker træner du på sådan et ukristeligt tidspunkt! :blink:

Nå jeg vil mene at Ab King Pro og de fleste andre dimser er bedre end ingen træning, men du ville bruge din tid og dine penge mere fornuftigt ved at lave andre typer maveøvelser. Det der med forøget ROM kan jo også opnåes ved at lave decline crunches og dragonflags.

Link to comment
Share on other sites

Der er to problemer med den maskine.

1) Den træner hoftebøjerne (skal man træne mavemuskulaturen, så skal rygsøjlen krummes (med mindre det er isometrisk træning selvfølgelig))

2) Man kan ikke sætte belastning på.

Derfor spar pengene og styr udenom!

Link to comment
Share on other sites

:blink: Hvorfor pokker træner du på sådan et ukristeligt tidspunkt!  :blink:

Ukristelig? Jesus har utrolig nok intet nævnt om hvornår det er bedst at styrketræne - så det er ikke et ukristeligt tidspunkt. :wink:

Jeg har en mærkelig døgnrytme, desuden kan jeg lide den fred der er om natten. Jeg har også den ide, at kroppen har godt af hvile nogle timer efter træningen.. går i seng klokken 5:00.

Du nævnte noget om Dragonflyes.. har fået at vide, de skulle være suveræne. Kan du linke til hvordan de skal udføres?

-Nicky Cruz

Link to comment
Share on other sites

Troen på tv-shops produkter bunden faktisk altid ud i mangel på viden indenfor kost / træning, få styr på de grundlæggende begreber, og du vil derfor selv kunne regne ud at en AB KING PRO ikke vil forbrænde en skid, og squat/dødløft/ maveøvelser med vægt er LANGT overlegne (selv hvis det nu skal gå ih så stærkt, hvilket jo altid er den perfekte indikator for vilje?=

Link to comment
Share on other sites

Troen på tv-shops produkter bunden faktisk altid ud i mangel på viden indenfor kost / træning, få styr på de grundlæggende begreber, og du vil derfor selv kunne regne ud at en AB KING PRO ikke vil forbrænde en skid, og squat/dødløft/ maveøvelser med vægt er LANGT overlegne (selv hvis det nu skal gå ih så stærkt, hvilket jo altid er den perfekte indikator for vilje?=

<{POST_SNAPBACK}>

-som jeg også sagde: Det meste af det TVshop lukker ud, er noget lort. Men ønsketænkningen om, at denne maskine kunne give synlige mavemuskler, drev mig lige til at spørge jer.

Men kan du så ikke lige linke til en øvelse for Dragonflyes?

-Nicky Cruz

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share