Squat og dødløft programmer vs maskine


mat88'
 Share

Recommended Posts

hey !

Skal netop til at begynde at squatte og Dødløfte :4thumbup: har fået et nogenlunde program og en ven som har trænet tidligere hjælper mig med at få det sat ordenligt op "anton" herinde :bigsmile:

Vil bare høre hvad forskellen er mellem at træne med maskiner og lidt bænk og lidt håndvægte.. eller håndvægte, bænke, dødløft og squat... hvad er bedst og hvorfor ? :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

hey !

Skal netop til at begynde at squatte og Dødløfte :4thumbup:  har fået et nogenlunde program og en ven som har trænet tidligere hjælper mig med at få det sat ordenligt op "anton" herinde  :bigsmile:

Vil bare høre hvad forskellen er mellem at træne med maskiner og lidt bænk og lidt håndvægte.. eller håndvægte, bænke, dødløft og squat... hvad er bedst og hvorfor ?  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Maskiner, frie vægte eller kabler - hvad skal man vælge?

Link to comment
Share on other sites

Udemærket artikel :)

Hvad fortrækker folk herinde ? :) og hvorfor  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

At man læser de svar der gives og lærer at bruge søgemaskinen!?!

<{POST_SNAPBACK}>

...Og at folk taler pænt og høfligt til hinanden :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det kan da næppe siges mere høfligt, end Poul allerede gør :blink:

Det er da et tæskedumt spørgsmål, som MOL er kommet langt ud over forstået på den måde, at de 25 diskussioner der allerede ligger i trådene mere end rigeligt skulle være dækkende for at foretage en fornuftig afvejning mellem frie vægte og maskiner.

Der er INTET nyt viden kommet til siden, der kan refærdiggøre endnu en diskussion af emnet, med mindre nogle enkelte forvirrede personer stivnakket taler mod bedre viden og erfaring. Hermed bliver situationen blot til en søg-og-læs-funktion, hvilket blot kræver to klik og en halv time.

Har man alligevel ikke gjort det, så har man enten ikke gidet at bruge søgemaskinen, eller også så har man ikke sat sig ind i, hvordan MOL fungerer. Begge undskyldninger er tåbelige og spilder blot andres tid.

Sagt i den allerbedste mening og sødeste stemme :smile:

Link to comment
Share on other sites

...Og at folk taler pænt og høfligt til hinanden wink.gif

Forstår skam godt hvor du kommer fra. Men hvis der var kigget på søgemaskinen (hvilket altid skal være det første man gør) så ville der være fundet min 30diskussioner af emnet. Det skulle være dækkende :wink:

Jeg svinger mig ikke op til det niveau af storhedsvanvid at tro jeg vil kunne overgå kvaliteten af de svar som Cilius og TJ utvivlsomt har givet i området :smile:

Det er almindelig fremgangsmåde at man kigger i søgemaskinen først, alt andet er rent faktisk anset for at være uhøfligt.

Hvis der stadig var spørgsmål -så bevares SKYD løs :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share