Springprogrammer


pål
 Share

Recommended Posts

Da jeg overvejer at købe et af alle de vertical-jump-programmer, som findes på internettet, kunne jeg godt tænke mig at høre, om der er er nogen af jer, der har er erfaring med nogen af programmerne på disse sider (eller andre): www.airalert.com, www.vertimax.com, www.yesicansports.com/verticaljump.html, www.airalert.com, www.jumpingadvantage.com, http://clicks.aweber.com/z/ct/?QgKIzIUUbikmcjUrdmTDeg

Link to comment
Share on other sites

Jeg har selv haft gennemført næsten hele air alert 2 progammet. Det gav mig næsten ingen resultater. Principperne i det lyder måske logiske nok. Det er bare et meget hårdt og utilgiveligt program. Med det mener jeg at programmet SKAL køres alle hverdage. Har også en kammerat der har prøvet det UDEN resultater..... hmmmmmmm. ved nærmere eftertanke. Air Alert sucks.

Jeg synes i hvert fald det kan være svært at nå hvis man også f.eks. vil spille basket ved siden af og måske styrketræne + skole/arbejde.

Mange af de programmer man ser i f.eks. basketball blade tror jeg mest er god marketing uden det store indhold.

Mit råd er at spørge nogen af alle de kloge menneseker herinde til råds om at sætte et godt program til dig. Noget eksplosivt styrke kombineret med noget plyometrisk træning.

Men ok. Yes I can versionen ser måske ikke helt skidt ud. I hvert fald meget bedre end Air Alert. Men som sagt tror jeg sagtens du kan få nogen til at hjælpe dig med noget der kan blive i hvert fald lige så godt.

Edited by Mr. Saylor
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share