cykelshorts str. ?


mKingo
 Share

Recommended Posts

Jeg har i sinde at købe disse cykelshorts fra "Biemme": Biemme

Men jeg er lidt i vildrede angående hvilken str. jeg skal have. Normalt bruger jeg str. 34 i jeans og vil derfor mene at jeg skal have en str. L i cykelshorts. Men da jeg i dag var inde i sportsmaster for at prøve et par af mærket "newline" skulle jeg have en str. M for at de sad stramt og tilpas omkring lårene og bagen.

Jeg vil høre om der er nogen der har erfaring med mærket "Biemme" og dets størrelser, for det kunne jo godt tænkes at "newlines" str. var større end "Biemmes".

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup:

Hejsa,

Du skal regne med en str M der også. Jeg har den erfaring at man altid skal have et nummer større end man normalt benytter i alm tøj. Jeg har fået at vide, at årsagen til dette er, at cykeltøj typiske bliver designet i Italien og italienske cykelryttere er mindre end os andre derfor de mindre str.

Håber det var svar nok.

Hilsen

Brian Trantow

Link to comment
Share on other sites

jeg vil da kraftigt råde dig til at investere i en trikot - altså cykelshorts med seler.

JA, det ser dumt ud når man står der i trikot'en, men når man først en gang har cyklet i trikot, så slipper man det aldrig igen.

men, det afhænger naturligvis også af dit behov. jeg spinner 4 x ugentlig og kører racer 2x ugentligt.

Link to comment
Share on other sites

jeg vil da kraftigt råde dig til at investere i en trikot - altså cykelshorts med seler.

JA, det ser dumt ud når man står der i trikot'en, men når man først en gang har cyklet i trikot, så slipper man det aldrig igen.

men, det afhænger naturligvis også af dit behov. jeg spinner 4 x ugentlig og kører racer 2x ugentligt.

<{POST_SNAPBACK}>

HØRT HØRT......kører selv KUN i dem med seler :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share