endnu et træningsprogram


Grind
 Share

Recommended Posts

Jeg træner 3 gange fullbody om ugen, og vil nu lige høre om der er nogle gode råd at hente fra jer MOL-brugere :smile:

Squat 3 x 6

Bænk press 5x6

Biceps curl 3x6

Schrug 3x6

Triceps kickbacks 3x6

Dumbell press 3x6

Dumbbell Shoulder Press 3x6

Foruden ovenstående har jeg mavetræning samt rygtræning.

Er der noget jeg bør gøre andereldes? Tilføje nogle øvelser ? ændre på mine antal sæt eller reps. ? Mit formål med træningen er bare at blive større, så er det også med :)

/Grind

Link to comment
Share on other sites

Jamen hvad med ryggen?????

dødløft

chin

bent over row

dips

læg?

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg træner hjemme, og har ikk rigtig de maskiner der bliver brugt til ryg træning =/ har bænkpres, squat stativ og håndvægte. Kan det gøres med håndvægte? Eller den store vægtstang ?

Link to comment
Share on other sites

Jeg træner hjemme, og har ikk rigtig de maskiner der bliver brugt til ryg træning =/ har bænkpres, squat stativ og håndvægte.  Kan det gøres med håndvægte?  Eller den store vægtstang ?

<{POST_SNAPBACK}>

Maskiner :raisebrow:

Ja, det kan - og skal - laves med håndvægte og/eller stang. Dødløft kræver så mange kg at det næppe i længden er realistisk at bygge den op omkring håndvægte.

Og dødløft SKAL med :4thumbup: Den øvelse kan man ikke komme udenom hvis man vil være STOR. :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share