Hjemmetræning


pickles
 Share

Recommended Posts

Nå, så skete det...jeg blev fyret fra mit arbejde, og da jeg uheldigvis arbejdede i mit fitness-center har jeg også mistet min gratis træning :sneaky2:

Problem - jeg gider ikke til at betale for at træne i center (der er kun dette ene hvis ikke jeg ellers skal have mange km til træning) af flere årsager:

1. min chef er et udholdeligt røvhul, og jeg vil på ingen måde støtte ham med 375,-pr måned.

2. jeg har ikke 375 pr måned :wink:

Så, skal have noget der nogenlunde kan erstatte den træning jeg fik i centeret.

Tænkte, en bænk med mulighed for forskellige vinkler og et par håndvægte med 50-60 kg (er jo bare en lille 18 årig på 173 og 68 kg) burde vel egentlig kunne klare en nogenlunde allround træning?

Så er spørgsmålet så: hvor er det billigst og bedst at købe sådan noget udstyr? Når jeg ikke skal bruge mere end det, vil jeg have noget der virker og har derfor også råd til at bruge lidt ekstra for at få kvalitet til gengæld....

har ikke plads til et bænkpres stativ, det skal være noget der relativt hurtigt kan "skubbes over i hjørnet" :smile:

Så, hvor skal jeg søge hen?

Er det her noget værd?

Edited by pickles
Link to comment
Share on other sites

Sådan, blev tilbudt en bænk og vægtsæt med 50kg til 650,- så det har jeg købt..

Men, 50kg er ikke nok...det er sådan et sæt fra Harald Nyborg..Nogle der ved om man kan købe ekstra skiver i harald nyborg, eller hvor man alternativt kan købe ekstra vægtskiver der passer til.....?

Vil have gerne nogle 15kg's, 10kg's og 5kg's...dem der følger med harald vægtsættet er ret fesne :tongue:

MEN, må helst ikke være for store hvis jeg kan undgå det, gerne i samme størrelse som dem der følger med harald sættet....ellers bliver en tung håndvægt ret svær at håndtere hvis vi snakker store vægtskiver :bigsmile:

15kg's må gerne være af anden størrelse hvis ikke andet er muligt

Har ikke lige mulighed for at måle det (mine forældre er skilt, sættet står hvor jeg ikke er), men det er 25mm, right?

vægt-sæt fra harald

Edited by pickles
Link to comment
Share on other sites

Lækkert at du fik købt noget.

Vægtsættet er OK  :bigsmile:

Er det en god bænk du købte.

Skiver med 25 mm hul, kan du købe mange steder, 

Fitnessbutikken

Fitnessgruppen

God fornøjelse med hjemmetræningen  :4thumbup:

Henning :showoff:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak tak :smile:

Bænken er ikke af topkvalitet, men den er bestemt fin nok til dét jeg skal bruge den til.. :wink: og 650,- for begge dele er jo også billigt.

Mht vægtskiverne på de to sider, så har jeg været inde og kigge...men der står ikke hvor store de er? diameter altså...? 15kg's er ligegyldig, for det er til vægtstangen, men med 10kg's er det ret vigtigt at de ikke er for store til at passe en håndvægt....Men de er måske ikkke så store?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share