Diæt


Theos
 Share

Recommended Posts

Der er ikke noget facit, når det kommer til kost. Der er vel nærmest uendelig mange "løsninger" nogle bedre end andre.

Det vigtigste er om din nuværende fremgangsmåde virker... hvor længe har du været på den kostplan og trænet og hvor meget har du tabt dig i perioden? Måler du kun vægt eller måler du også diverse kropsmål, fedtprocent eller lignende?

God kost er summen af en masse større eller mindre råd/retningslinjer, der skal tilpasses dig.

Efter et kort kig på din kostplan virker det meget fornuftigt, sikkert bedre end min kost for tiden :blush: , men hvis du ikke ved hvor mange kalorier det svarer til, så har du mindre kontrol hvis/når du må lave ændringer.

Jeg vil foreslå dig at læse de forskellige artikler her på siden om kost, træning og vægttab, går på opdagelse i forummet og læser diverse FAQ's og hvis du har smag :tongue: for mere, så er "You Are What You Eat" af Rosemary Vernon er meget omfattende og god serie spækket med kostråd. Den kan findes her, starter i anden kolonne ca midt på siden.

Link to comment
Share on other sites

jeg vejer mig, måler med målebånd forskellige steder på kroppen, og bruger en fedt tang... jeg har været på diæten i ca 2 uger, jeg taber mig ca 1 kg om ugen og der forsvinder også cm, og procenter... jeg ved ikk hvor mange kalc det svare til, det ved jeg ikk hvordan jeg beregner... jeg er også i tvivl om jeg får nog at spise...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share