Fullbody-træningsprogram


Grind
 Share

Recommended Posts

Hey!

Jeg vil egentlig bare lige høre, om mit fullbody er iorden. Jeg synes selv det ser fint ud, men ofte ser andre ens fejl bedre end en selv - Så her er det:

Dips 3x6

Chin-ups 3x6

Leg press 3x8

Bænkpres 5x5

Biceps curl 3x8

Skrå bænkpres 3x8

shoulder laterals 3x8

barbel bent over row 3x8

Fransk press (triceps) 3x8

Reverse curl 3x8

+ Mave træning.

Edited by Grind
Link to comment
Share on other sites

Ja det ville være bedre end at undlade squat... men du mangler da helt klart os Dødløft :)

Og hvad med at skifte Laterals ud med Miliraty press?

<{POST_SNAPBACK}>

Fik en skulderskade er militarypress, så må indrømme jeg er blevet lidt skræmt af den. =l Men er laterals ikke ok, eller hvad? Dips rammer jo også noget af det deroppe, ikke ?

Link to comment
Share on other sites

Hey!

Jeg vil egentlig bare lige høre, om mit fullbody er iorden. Jeg synes selv det ser fint ud, men ofte ser andre ens fejl bedre end en selv - Så her er det:

Dips 3x6

Chin-ups 3x6

Leg press 3x8

Bænkpres 5x5

Biceps curl 3x8

Skrå bænkpres 3x8

shoulder laterals 3x8

barbel bent over row 3x8

Fransk press (triceps) 3x8

Reverse curl 3x8

+ Mave træning.

<{POST_SNAPBACK}>

Kører du øvelserne i den valge rækkefølge ? Ville overveje at starte med de største muskelgrupper/øvelser først (bænkpres, bent over rows mv.).

Endvidere ville jeg sætte større fokus på basisøvelser, som nogle af de andre også har været inde på og skære ned på alle de iso. øvelser.

Jeg ville mene, at du bør/skal ha' squat/dødløft med, selvom det ikke lige er din favorit øvelse®. :smile:

Har du progression med og hvilke(n) maveøvelse® kører du ?

Link to comment
Share on other sites

Hey!

Jeg vil egentlig bare lige høre, om mit fullbody er iorden. Jeg synes selv det ser fint ud, men ofte ser andre ens fejl bedre end en selv - Så her er det:

Dips 3x6

Chin-ups 3x6

Leg press 3x8

Bænkpres 5x5

Biceps curl 3x8

Skrå bænkpres 3x8

shoulder laterals 3x8

barbel bent over row 3x8

Fransk press (triceps) 3x8

Reverse curl 3x8

+ Mave træning.

<{POST_SNAPBACK}>

Kører du øvelserne i den valge rækkefølge ? Ville overveje at starte med de største muskelgrupper/øvelser først (bænkpres, bent over rows mv.).

Endvidere ville jeg sætte større fokus på basisøvelser, som nogle af de andre også har været inde på og skære ned på alle de iso. øvelser.

Jeg ville mene, at du bør/skal ha' squat/dødløft med, selvom det ikke lige er din favorit øvelse®. :smile:

Har du progression med og hvilke(n) maveøvelse® kører du ?

<{POST_SNAPBACK}>

Kører dem i valgte rækkefølge, ja. Men har nu flyttet Barbel-bent-over-row op af i rækken. Mener selv, at øvelser som chin-ups og dips også bør stå som nogle af de øverste. Men hvad med dig/jer, hvad mener i dér?

Mht. til at skære ned på iso-øvelserne, ville det så ikke gå an, hvis jeg blot tilføjede squat? Og ikke skilte mig af med nogle af de de "mindre"-øvelser?

Mavetræningen består af 3-4 sæt på en skråbænk m. belastning på brystet - Kører indtil jeg ikke har mere i mig. Og hvis jeg har lyst, altså ikke altid, så kører jeg nogle "Omvendte mavebøjninger med benene i lodret", som den hedder her på siden. Har dog hænderne placeret bag hovedet, hvor jeg har dem fast i noget.

Ang. progression i træningen, så har jeg ikke noget fast jeg ligger til hver uge eller fjortenes dag. Men prøver da stadig at få flere og flere kilo på, når dette synes muligt.

Edited by Grind
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share