Træningssted(er) i Frederikshavn.


tumz
 Share

Recommended Posts

Jeg står og skal flytte til Frederikshavn i et par måneder, hvor jeg skal gå i skole, og derfor skal jeg også have fundet mig et godt sted at træne. Så hvis nogen kommer derfra kan i så ikke prøve at liste de forskellige steder op samt ca. priser for månedskort. Det ville jeg sætte pris på.

Link to comment
Share on other sites

Hey mester... der findes 2 steder; Frederikshavn Helsecenter & Fitness Frederikshavn (og så er der f.eks. svømmehalen, hvor man også kan træne, dog er der næsten intet udstyr, så det er ikke et godt alternativ.)

Fitness Frederikshavn er en VOLVO hvorimod Frederikshavn Helsecenter en brugt Lada :w00t: Dermed ikke sagt at Frederikshavn Helsecenter ikke er godt, det er bare noget gammelt udstyr de har derover, og da jeg trænede der var der sq aldrig til at komme til pga. der var vold mange mennesker.... Der er dog også den forskel, at Fitness frederikshavn er MEGET dyre, kan dog ikke huske hvor meget det koster i Frederikshavn Helsecenter længere, men mener det er noget med 550 kr for 3 måneder, hvor imod du SKAL binde dig et HELT år, hvis du begynder oppe i Fitness Frederikshavn. Totalpris på 3.000 på et år. Det er en pæn sum penge, men der følger også en del mere luksus med :smile: -

EDIT: så umiddelbart har du kun EN mulighed, og det er Frederikshavn Helsecenter :wink:

Edited by Frækkert
Link to comment
Share on other sites

Ok. Tak for svaret. Det var jo både godt og skidt. Fanme da en mega latterlig regel at have at man skal binde sig for et år. Så er det jo med god grund at der er så mange det andet sted. Men der er vel ikke andet for end at tage ned og se på sagerne når jeg kommer derop i uge 43. Det kan være man kan snakke dem til fornuft og lade os træne i en kort periode :)

Link to comment
Share on other sites

hvis du kan lide tunge vægte, sved,råb og ammoniak lugt så er helsecenteret stedet :devil:

hvis du kan lide girle men er fitness stedet :slut:

:tongue::tongue::tongue:

EDIT:

hvis du har studiekort er det vist 199kr om måneden i Helsecenteret

Haha vidste du ville skrive det Nors :w00t: - men ja det er rigtigt nok :4thumbup: - jeg er jo bare diskodreng, så holder mig til fitness :innocent: - desuden har vi flere damer end jer... tror jeg nok... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hey mester... der findes 2 steder; Frederikshavn Helsecenter & Fitness Frederikshavn (og så er der f.eks. svømmehalen, hvor man også kan træne, dog er der næsten intet udstyr, så det er ikke et godt alternativ.)

Fitness Frederikshavn er en VOLVO hvorimod Frederikshavn Helsecenter en brugt Lada :w00t: Dermed ikke sagt at Frederikshavn Helsecenter ikke er godt, det er bare noget gammelt udstyr de har derover, og da jeg trænede der var der sq aldrig til at komme til pga. der var vold mange mennesker.... Der er dog også den forskel, at Fitness frederikshavn er MEGET dyre, kan dog ikke huske hvor meget det koster i Frederikshavn Helsecenter længere, men mener det er noget med 550 kr for 3 måneder, hvor imod du SKAL binde dig et HELT år, hvis du begynder oppe i Fitness Frederikshavn. Totalpris på 3.000 på et år. Det er en pæn sum penge, men der følger også en del mere luksus med :smile: -

EDIT: så umiddelbart har du kun EN mulighed, og det er Frederikshavn Helsecenter :wink:

FitnessFrederikshavn er ikke dyrere end mange af landets fitnesskæder mm. Vil du have kvalitet fremfor kvantitet både hvad angår instruktører samt maskiner, omgivelser med mere, vil jeg klart anbefale FitnessFrederikshavn (og ja jeg er faktisk tidligere Frederikshavn Helse center instruktør, så det har intet at gøre med at jeg holder til i FitnessFrederikshavn, selvom at jeg til hver en tid vil placere min træning der.)

Fitness Frederikshavn har et massivt udvalg i maskiner, håndvægte, tunge ting og sager til de hårde typer hehe :tongue: samt gode hold. Så umiddelbart har du kun een mulighed. FitnessFrederikshavn :innocent:

Ok. Tak for svaret. Det var jo både godt og skidt. Fanme da en mega latterlig regel at have at man skal binde sig for et år. Så er det jo med god grund at der er så mange det andet sted. Men der er vel ikke andet for end at tage ned og se på sagerne når jeg kommer derop i uge 43. Det kan være man kan snakke dem til fornuft og lade os træne i en kort periode :)

Det er faktisk mere reglen end undtagelsen at man binder sig for et år i mange centre. Men besøg dem da begge og se hvad du kan li. I FF er der endvidere en hel ABEGROTTE til jer heavy mænd :devil: hvor I selv kan spille jeres vilde musik og smide om jer med skiver (argh okay ikke helt) men det er fedt i FitnessFrederikshavn... Spørg efter Wivica eller Buje så går du ikke helt galt i byen....

Og så et tillykke med at du skal flytte til Frhavn . Uanset hvad folk tror, så er byen et ganske udmærket sted at være og rent faktisk ikke så bondsk eller lille som man skulle tro. Du får rigtig meget for valutaen oppe i nord. Tag godt imod dem, de tager godt imod dig og pøj pøj med studiet..

Julie

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Att: Judas

Renegat!!! :devil::devil::devil:

:tongue::tongue::tongue::tongue::tongue::wink:

ej, seriøst tumz så skal du vælge det center du bedst synes om. du kan få en prøve tur i helsecenteret til 40kr(bliver trukket fra igen hvis du køber måned/andet kort) og jeg er sikker på du også kan få en prøve time hos FF.

men just for the record så har vi også nogle piger herovre og også en del maskiner, ganske vist ikke så blank poleret som dem ovre ved FF men hvis man ikke kan træne i en maskine fordi den ikke er guldbelagt og har indbygget beauty box og spejl...

hvis du foretrækker FF kan du jo snakke med kimse85 og frækkert herinde fra - de træner der :smile:

att: Frækkert

hver sine egne mål - og du går sku til den med både squat og dødløft... ikke just det jjeg ville kalde en diskopumper :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg står og skal flytte til Frederikshavn i et par måneder, hvor jeg skal gå i skole, og derfor skal jeg også have fundet mig et godt sted at træne. Så hvis nogen kommer derfra kan i så ikke prøve at liste de forskellige steder op samt ca. priser for månedskort. Det ville jeg sætte pris på.

Hej Tumz (og alle jer andre :bigsmile: )

Jeg kan kun give Julie ret i, at Frederikshavn er en dejlig by, men desværre trives rygter særdeles godt i den dejilge by.....

Derfor cirkulerer der også et forkert rygte om at man SKAL binde sig et HELT år, for at træne i FitnessFrederikshavn. Intet kan være mere forkert.

Jeg er ansat som indstuktør i FitnessFrederikshavn og kender derfor ikke de nøjagtige priser og vilkår, men har dobbelttjekket med vores daglige leder Wiveca, og hun bekræfter, at der IKKE er krav om et års binding.

Når vi modtager nye medlemmer lytter vi til dem, og ud fra det de fortæller, vil vi give dem råd og vejledning, der ender ud i hvilket medlemsskab vi foreslår.

Jeg vil foreslå dig, at kigge op til os når du kommer til byen, hvor du så kan lave en aftale med en medlemsrådgiver, der helt sikkert vil tage sig godt af dig. Så kan du jo selv vurdere om FitnessFrederikshavn er det rigtige sted for dig :4thumbup:

Håber vi ses

Buje

Link to comment
Share on other sites

Hej Tumz (og alle jer andre :bigsmile: )

Jeg kan kun give Julie ret i, at Frederikshavn er en dejlig by, men desværre trives rygter særdeles godt i den dejilge by.....

Derfor cirkulerer der også et forkert rygte om at man SKAL binde sig et HELT år, for at træne i FitnessFrederikshavn. Intet kan være mere forkert.

Jeg er ansat som indstuktør i FitnessFrederikshavn og kender derfor ikke de nøjagtige priser og vilkår, men har dobbelttjekket med vores daglige leder Wiveca, og hun bekræfter, at der IKKE er krav om et års binding.

Når vi modtager nye medlemmer lytter vi til dem, og ud fra det de fortæller, vil vi give dem råd og vejledning, der ender ud i hvilket medlemsskab vi foreslår.

Jeg vil foreslå dig, at kigge op til os når du kommer til byen, hvor du så kan lave en aftale med en medlemsrådgiver, der helt sikkert vil tage sig godt af dig. Så kan du jo selv vurdere om FitnessFrederikshavn er det rigtige sted for dig :4thumbup:

Håber vi ses

Buje

Ups - jeg har da vist glemt min staveplade i dag.....

Men jeg skal nok få lært at stave til:

Dejlige

Instruktør

Medlemskab

Medlem :w00t:

Hmmm - næste gang læser jeg lige indlægget igennem INDEN jeg sender det :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Meget positivt at høre fra jer. Det lyder dejligt at man kan binde sig i en enkelt måned. Det bliver så imorgen at jeg flytter op til frederikshavn, frem til d. 16. dec. så jeg vil da se frem til at komme igang med rive noget jern oppe hos jer. Skal nok blive godt. Må se om jeg kan overtale nogle af mine venner deroppe til at tage med derned hehe. Det er sq lidt trivielt at træne alene selvom man nu engang man vender sig til det og lærer folk i centeret at kende. :dry:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share