protein tilskud


therealdreamer81
 Share

Recommended Posts

Det er ikke tilladt at henvise til forhandlere af kosttilskud eller andet reklamemateriale for kosttilskud.

Hvordan træner du? Vær specifik. Hvor længe har du gået uden resultater?

Hvordan ser din kost ud? Tager du på i vægt?

Hvis du blot skal supplere din kost med ekstra protein og vil benytte pulver, så find et med 75-80% protein. De kan findes til omkring 100-120kr/kg, f.eks. hos vores sponsorer (se bannerreklamerne)

Link to comment
Share on other sites

Hvordan træner du? Vær specifik. Hvor længe har du gået uden resultater?

Hvordan ser din kost ud? Tager du på i vægt?

Hvis du blot skal supplere din kost med ekstra protein og vil benytte pulver, så find et med 75-80% protein. De kan findes til omkring 100-120kr/kg, f.eks. hos vores sponsorer (se bannerreklamerne)

Jeg træner ca 1 time 3 gange i ugen. Og det er meget blandede øvelser... Kan ikke lige huske navnene på alle øvelserne...

Jeg har trænet siden april-juni måned....

Min kost tænker jeg meget over. Spiser så vidt muligt sund mad.... ikke slik og chips og den slags....

og min vægt var i starten 85kg, nu er den 82... så det er meget stabilt synes jeg. Vil gerne blive på min nuværende vægt, men omdanne fedt til muskler...

det kan da godt være jeg bare skal være mere tålmodig? Fordi i starten kunne jeg knap tage 40kg til brystet, hvor jeg nu kan klare 55-60kg.... ??

Link to comment
Share on other sites

Jeg træner ca 1 time 3 gange i ugen. Og det er meget blandede øvelser... Kan ikke lige huske navnene på alle øvelserne...

Jeg har trænet siden april-juni måned....

Min kost tænker jeg meget over. Spiser så vidt muligt sund mad.... ikke slik og chips og den slags....

og min vægt var i starten 85kg, nu er den 82... så det er meget stabilt synes jeg. Vil gerne blive på min nuværende vægt, men omdanne fedt til muskler...

det kan da godt være jeg bare skal være mere tålmodig? Fordi i starten kunne jeg knap tage 40kg til brystet, hvor jeg nu kan klare 55-60kg.... ??

Hejsa.

Hvis formålet med træningen er muskelvækst, og du er gået fra 85 til 82 kg, så går det desværre den forkerte vej.

Du kan ikke undgå at gaine fedt, da du skal være i kcal-overskud (altså spise mere end du forbrænder)

At tage et kg på om måneden, ville jeg finde passende.

Link to comment
Share on other sites

Hejsa.

Hvis formålet med træningen er muskelvækst, og du er gået fra 85 til 82 kg, så går det desværre den forkerte vej.

Du kan ikke undgå at gaine fedt, da du skal være i kcal-overskud (altså spise mere end du forbrænder)

At tage et kg på om måneden, ville jeg finde passende.

Hvad ligger din BF% på?

Edited by ja5260
Link to comment
Share on other sites

min vægt var i starten 85kg, nu er den 82...

Vil gerne blive på min nuværende vægt, men omdanne fedt til muskler...

i starten kunne jeg knap tage 40kg til brystet, hvor jeg nu kan klare 55-60kg.... ??

der har du dit problem... du kan ikke få større muskler hvis du ikke spiser nok - dvs. din vægt skal ØGES, ellers sker der absolut intet!

fra 40kg til 55-60kg kan hovedsagligt skyldes neurale tilpasninger og ikke større muskler..

prøv at læs den her:

http://www.getbig.dk/vis_artikel.php?id=31

Link to comment
Share on other sites

Du skal også tænke på, at det er umuligt at omdanne fedt til muskler. Hvis du har tabt dig 3 kg siden du startede med at træne, kan det faktisk godt være muskler noget af det, du har tabt. Det udelukker ikke, at du samtidig er blevet stærkere, da styrkefremgang har noget at gøre med neurale tilpasninger. Du er nød til at æde meget mere mad for at gaine muskler og så acceptere, at der følger lidt fedt med.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share