Ny kostplan? Er den god nok?


Sedanen
 Share

Recommended Posts

Ja, jeg er idag startet på Turners 10x10 program og det kræver jo sin kost! vil lige høre hvad i synes om den :4mewantfood:

Morgenmad :

200gram havregryn med mælk, blandet sammet med 25 gram protein og 25 gram kulhydrat (gainer)

en shake bestående af 10 gram "Swolwe"

Alle mellemmåltider i løbet af dagen er en lille shake med 20gram protein og 20 gram gainer med en teske glumatine i og et par gulerrødder...

Frokost :

100 gram pasta med spinat og 125 gram tun + små 200 gram salat.

Inden træning :

2 tesker gluamtine og en "swolwe" shake, samt en lille shake med kulhydrater.

Under træningen massere af vand!

Efter træningen en shake med 2 teske clumatine og 30 gram proteinpulver

Aftensmad :

300 gram kyllingfilet, med 200 gram kartofler og 200-250 gram kogte grønsager. skifter mellem kylling og oksesteaks. Ingen sovs!!!

Inden sengetid. En lille shake af 25gram protinpulver og 25 gram kulhydratpulver + Anabolic Agent vitaminpiller med diverse olier og mineraler...

Hvad synes I? Mangler der noget? :blink:

PS!!! Der ryger en skive kartoffelrugbrød i ny og næ som snack også!!!

Edited by Sedanen
Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg er idag startet på Turners 10x10 program og det kræver jo sin kost! vil lige høre hvad i synes om den :4mewantfood:

Morgenmad :

200gram havregryn med mælk, blandet sammet med 25 gram protein og 25 gram kulhydrat (gainer)

en shake bestående af 10 gram "Swolwe"

Alle mellemmåltider i løbet af dagen er en lille shake med 20gram protein og 20 gram gainer med en teske glumatine i og et par gulerrødder...

Frokost :

100 gram pasta med spinat og 125 gram tun + små 200 gram salat.

Inden træning :

2 tesker gluamtine og en "swolwe" shake, samt en lille shake med kulhydrater.

Under træningen massere af vand!

Efter træningen en shake med 2 teske clumatine og 30 gram proteinpulver

Aftensmad :

300 gram kyllingfilet, med 200 gram kartofler og 200-250 gram kogte grønsager. skifter mellem kylling og oksesteaks. Ingen sovs!!!

Inden sengetid. En lille shake af 25gram protinpulver og 25 gram kulhydratpulver + Anabolic Agent vitaminpiller med diverse olier og mineraler...

Hvad synes I? Mangler der noget? :blink:

PS!!! Der ryger en skive kartoffelrugbrød i ny og næ som snack også!!!

Generelt ser det fint ud. Dit proteinbehov blir sikkert dækket :) Men hvorfor vil du hovedsageligt få dit protein fra shaken? - Der er mange fordele ved at få det fra f.eks fisk og kød,

Tast dit dagsforbrug ind i Krop&Kost, og se om du får det du skal. (+ ca. 500 kcal under bulk)

Link to comment
Share on other sites

Generelt ser det fint ud. Dit proteinbehov blir sikkert dækket :) Men hvorfor vil du hovedsageligt få dit protein fra shaken? - Der er mange fordele ved at få det fra f.eks fisk og kød,

Tast dit dagsforbrug ind i Krop&Kost, og se om du får det du skal. (+ ca. 500 kcal under bulk)

Jeg synes nu selv jeg spiser en del kød, nogen gange lidt mere end der står skrevet. Og helst gerne rødt kød! Fisk er desværre ik min stærke side, men jeg indtager fiskeolie dagligt pga sundhedsfaktoren i det :bigsmile:

Der vist også nogen der siger, at for meget kød sætter sig i tarmen og ødelægger fordøjelsen, hvorimod pulverform nemmere kommer igennem? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Husk viatmin tilskud for dalen da :).. Ellers ser det fornuftigt nok ud. ville bare suplere med 1-3 stykker frygt extra.. ellers spis 100gram vindruer/rosiner 3 gange dagligt :)

Yes, frugt skal der til. Køber lidt frugt imorgen. Lidt blandet er vel bedre end det samme hele tiden?

Får ellers en del vitamer via "anabolic agent" Det hele 5 piller lige inden nattid. Ved ik om det bedst og tage dem der, eller om morgnen. Kunne bare forstille mig kroppen gerne vil have noget at arbejde med i løbet af søvnen??? :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Yes, frugt skal der til. Køber lidt frugt imorgen. Lidt blandet er vel bedre end det samme hele tiden?

Får ellers en del vitamer via "anabolic agent" Det hele 5 piller lige inden nattid. Ved ik om det bedst og tage dem der, eller om morgnen. Kunne bare forstille mig kroppen gerne vil have noget at arbejde med i løbet af søvnen??? :w00t:

Det spiller ikke nogen rolle, hvornår på dagen du spiser dine vitaminer - bare du spiser dem sammen med en eller anden form for mad, for så optager du dem lettere.

Og jo - forskellige slags frugt er bedre end at spise det samme hele tiden; både for næringsstofferne og smagens skyld :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det spiller ikke nogen rolle, hvornår på dagen du spiser dine vitaminer - bare du spiser dem sammen med en eller anden form for mad, for så optager du dem lettere.

Og jo - forskellige slags frugt er bedre end at spise det samme hele tiden; både for næringsstofferne og smagens skyld :wink:

Spiser dem sammen med min natmad :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Spiser dem sammen med min natmad :4mewantfood:

det ville jeg ikke gøre ikke dem allesammen i hvertfald. hvis du spiser 2-3 stykker frugt inden sengetid, har du ikke en jordisk chance forr at forbrænde alt det sukker. del dem ud over dagen. evt sammen med en shake. så kan de være med til at stabilisere dit blodsukker, i stedet for det hele på en gang. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

det ville jeg ikke gøre ikke dem allesammen i hvertfald. hvis du spiser 2-3 stykker frugt inden sengetid, har du ikke en jordisk chance forr at forbrænde alt det sukker. del dem ud over dagen. evt sammen med en shake. så kan de være med til at stabilisere dit blodsukker, i stedet for det hele på en gang. :bigsmile:

Jeg tror det var vitaminpillerne, der blev indtaget sammen med natmaden - ikke frugten :smile:

Link to comment
Share on other sites

det ville jeg ikke gøre ikke dem allesammen i hvertfald. hvis du spiser 2-3 stykker frugt inden sengetid, har du ikke en jordisk chance forr at forbrænde alt det sukker. del dem ud over dagen. evt sammen med en shake. så kan de være med til at stabilisere dit blodsukker, i stedet for det hele på en gang. :bigsmile:

nemlig...

Er dog begyndt og tage dem om morgnen, sammen med maden :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share