Fedt tang.


Xzebetz
 Share

Recommended Posts

Ja, jeg har modtaget min fedttang.. Og vil gerne prøve den.. Men det eneste sted jeg har fedt/hud jeg kan trække ud er på maven.. Mine lår er det meget svært ikke at komme til at måle en del hud også.. Hvordan gør i? Skal jeg bare hive til? Eller er det fordi min fedtprocent er så høj at huden er sværere at hive ud? Med andre ord, folk med lavere fedtprocent har de en mere elastisk hud?

Målte min til 27.5% med den 3 punkts formel..

Link to comment
Share on other sites

Jeg får altid målt med denne formel:

http://www.motion-online.dk/sundhed_og_vae...punkts_maaling/

Det kræver dog, at du har nogen til at hjælpe dig (altid den samme person).

Her har du også en kort artikel der berører lidt teknik samt valg af formel: http://www.motion-online.dk/sundhed_og_vae...valg_af_formel/

Mht. teknikken så kræver det lige lidt omhu. Som fingerregel så tager du alt det hud og fedt du kan få fat i uden at tage muskel med. Du kan egentlig ikke få muskel med, men hvis du tager godt nok ved, så kan du mærke at du får fat tæt på den.

Hvis der er en instruktionsbog med, så er der sikkert instruktioner i hvordan du tager fat i en hudfold. Min manual havde ihvertfald instruktioner til en (meget upræcis) 1 punkts måling. Teknikken derfra kan hjælpe dig på vej.

Edited by huz
Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg har modtaget min fedttang.. Og vil gerne prøve den.. Men det eneste sted jeg har fedt/hud jeg kan trække ud er på maven.. Mine lår er det meget svært ikke at komme til at måle en del hud også.. Hvordan gør i? Skal jeg bare hive til? Eller er det fordi min fedtprocent er så høj at huden er sværere at hive ud? Med andre ord, folk med lavere fedtprocent har de en mere elastisk hud?

Målte min til 27.5% med den 3 punkts formel..

Mht. låret, så sørg for at tage vægten over på det andet ben så lårmusklen er helt slap. Hjælper hos mig.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share