valg af weightgainer?


olesen82
 Share

Recommended Posts

hej

skal til at gaine lidt kg, og da jeg før har haft gode resultater med weightgainer, har jeg valgt at prøve igen!!!

spørgsmålet er bare hvad man skal vælge. der findes jo efterhånden rigtig mange mærker, og det kan godt være svært lige at se hvor man får mest for pengene!

og her tænker jeg ikke kun kg-mæssigt, for man skal jo også lige se på hovr store portionerne er, hvis i forstår hvad jeg mener.

er der nogen der kan anbefale nogen mærker??

bare send mig en PM da det jo ikke er lovligt at omtale mærke eller forhandler!!

på forhånd tak

morten

Link to comment
Share on other sites

Heh - god løsning. :blink:

Nu står der jo rent faktisk "Det er ikke tilladt at henvise til forhandlere af kosttilskud eller andet reklamemateriale for kosttilskud", så bare at opfordre til at skrive det som PM, er egentlig stadig overtrædelse af reglerne.

Og nu er det ikke ligefrem fordi dit indlæg lægger op til den store debat...

Link to comment
Share on other sites

Heh - god løsning. :blink:

Nu står der jo rent faktisk "Det er ikke tilladt at henvise til forhandlere af kosttilskud eller andet reklamemateriale for kosttilskud", så bare at opfordre til at skrive det som PM, er egentlig stadig overtrædelse af reglerne.

Og nu er det ikke ligefrem fordi dit indlæg lægger op til den store debat...

hej

det var heller ikke ment som debat, men mere hvis nogen havde et "favoritmærke"..

og hvis det er ulovligt at opfordre til at sende en PM så er der en del herinde der ikke overholder reglerne.

M.V.H

morten

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share