gammelt protein


Lunk
 Share

Recommended Posts

kan det spises endnu? eller drikkes. hehe

Jeg har ca. 3kg tilbage som kan holde sig til 16 dec. i år.. og det er altså 3 kg. enten skal jeg dele det ud til mine venner. ellers skal jeg leve med ræser resten af december.. og har jeg ikk lyst til.. Men kan det holde sig? har jeg nogen frygt ved fortsat at spise det?

Link to comment
Share on other sites

kan det spises endnu? eller drikkes. hehe

Jeg har ca. 3kg tilbage som kan holde sig til 16 dec. i år.. og det er altså 3 kg. enten skal jeg dele det ud til mine venner. ellers skal jeg leve med ræser resten af december.. og har jeg ikk lyst til.. Men kan det holde sig? har jeg nogen frygt ved fortsat at spise det?

Det er jo ikke som om det med et trylleslag bliver giftigt efter den 16. Mener at prot pulver generelt har en meget lang holdbarhed, og derfor er der også sat en sikker dato for holdbarheden, dvs at det nok kan holde sig et par måneder ekstra.

Tror egentlig at det er vigtigere at kigge på hvor længe bøtten har vret åben

Link to comment
Share on other sites

Tror det er lidt det samme som juleøl. De kan kun holde sig 8-10 måneder, mens almindelige øl kan holde sig 1 år - hvorfor mon :nissecool:

Og æg i Danmark har en meget kort holdbarhed, mens de æg fra Danmark, som sendes her til Grønland kan holde sig adskillige måneder mere.

Så længe dit protein ikke lugter mere underligt end det plejer, er jeg overbevist om, at det ikke er noget problem.

Kibo :newyear:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share