Opstramning


Normadinden
 Share

Recommended Posts

:blush: UHBSSSS....ER NY HERINDE & FIK VIST SAT MIT ? IND I ET FORKERT FORUM..Prøver da lige her..

Nogen gode råd eller træningspogrammer til opstramning af løs hud efter stort vægttab,pt.80 kg,manger endnu 35 kg.. :4heart: Ønsker at træne bla. lår-lægge-arme og måske undgå operation,ved jeg skal have mave/bryst operet :unhappy:

Jeg motionere dagligt med stave-3-hjulethandicap cykel-handicap ridnig-svøming -hjemmegymnastik ;-) og er nu gået igang med det næste,lidt vægte osv.. :devil:

Blev MEGET :w00t: glad for af finde denne side,med så mange gode råd og evt.? nogen at "Samtale" lidt med,idet jeg ikke motionere i et center eller sammen med nogen..

GLÆDELIG JUL TIL JER ALLE HERINDE :Mrs_Claus:

post-10022-1134350874_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hej og tillykke med at have fundet denne side :bigsmile:

Huden er ret fantastisk og kan i mange tilfælde trække sig sammen selv efter store vægttab, men ift træning kan du ikke gøre noget for at sætte tempoet op. Og det tager tid. Resultatet afhænger bl.a. af hvor gammel du er og hvor meget du har tabt dig.

Lige et par praktiske oplysninger:

Det er ikke pænt at skrive MED STORE BOGSTAVER, hverken i overskriften eller i indlægget. Du kan bruge det til at fremhæve enkelte ord, men generelt svarer det til at råbe.

Skriv kun dit spørgsmål et sted. Er du i tvivl om du har fået placeret det rigtigt, så kan du bruge "report"-knappen til at kontakte moderatorerne og fortælle at indlægget måske skal flyttes.

Men velkommen til og fortsat god vind med projektet

MaxPower

Moderator

:nissecool:

Link to comment
Share on other sites

Huden er ret fantastisk og kan i mange tilfælde trække sig sammen selv efter store vægttab, men ift træning kan du ikke gøre noget for at sætte tempoet op. Og det tager tid. Resultatet afhænger bl.a. af hvor gammel du er og hvor meget du har tabt dig.

Findes der nogen artikler på nettet som redegøre for emnet? Jeg er ret nysgerrig ang det.

Edited by zulore
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share