Hjælp til kostprogram:)


Danlindberg
 Share

Recommended Posts

Jeg har trænet ca. 10 måneder nu 5 gange om ugen, men holder selvfølgelig pause når kroppen har behov for det.

Har næsten fået den perfekte krop:) Men mangler lige lidt mere sixpack.

Hvordan opnår man dette?

Jeg har prøvet at køre en slags diæt: Med havregryn hver morgen, rugbrød og kalkun frokost og øksekød med pasta om aftenen og en masse frugt i mellem måltiderne.

De mave øvelser jeg kører er Dragonflags også bare alm. mavebøjninger og sidenmavebøjninger, varierer også engang i mellem med nye øvelser.

Er der nogen som kan hjælpe mig? evt. et godt kostprogram, som I vil anbefale?

Håber I kan hjælpe mig:)?

På forhånd tak.

Mvh Dan.

Edited by Danlindberg
Link to comment
Share on other sites

Altså.. for at få synlige mavemuskler spiller der to faktorere ind....

1. Muskelmasse

2. Fedtprocent...

Dvs. træn din mave (med vægte selvf.), og så cut/tab dig så din fedtprocent bliver tilpas lav til at de bliver synlige.... :smile:

EDIT: Fangede ikke lige det var et indlæg om kost... har ikke den store erfaring med kostplaner. Men som sagt, du skal op i muskelmasse og derefter ned i fedtprocent, dvs. du skal ud i et energiundeskud så du ligger under dit ligevægtsindtag...

Edited by BananAgtigKo
Link to comment
Share on other sites

Jeg har trænet ca. 10 måneder nu 5 gange om ugen, men holder selvfølgelig pause når kroppen har behov for det.

Har næsten fået den perfekte krop:)

Efter 10 måneder? Wow det går stærkt for de unge nu til dags :cool:

Men ellers så er det vigtigt at vide at mavemusklerne reagerer på præcis samme måde som resten af musklerne; ved tung belastning. Omkring din kost så er det jo almindelig fornuftig kost der gør at man kan holde sin krop på det niveau som man ønsker - husk at markerede mavemuskler (som en sixpack jo er) kun ses ved en lav fedtprocent :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share