Prot Pulver smag


specter
 Share

Recommended Posts

Er der nogen der kender til et sted man evt. kan købe små smags prøver på noget forskelligt prot pulver for smagen er jo monster forskelligt... Jeg er træt af at læse om hvor godt skidtet smager og når man så køber en spand så er det umuligt at klemme ned :crazy::crazy: .. smag er jo forskelligt fra person til person, så derfor tænkte jeg på om nogen kendte et sted man kunne prøve lidt forskelligt uden at skulle smide en mass $$$$ efter en spand pulver man aligevel ikke kan klemme ned.. På forhånd tak. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Er der nogen der kender til et sted man evt. kan købe små smags prøver på noget forskelligt prot pulver for smagen er jo monster forskelligt... Jeg er træt af at læse om hvor godt skidtet smager og når man så køber en spand så er det umuligt at klemme ned :crazy::crazy: .. smag er jo forskelligt fra person til person, så derfor tænkte jeg på om nogen kendte et sted man kunne prøve lidt forskelligt uden at skulle smide en mass $$$$ efter en spand pulver man aligevel ikke kan klemme ned.. På forhånd tak. :4thumbup:

Der er faktisk smagsprøver på mange af de forskellige forhandleres sider (F.eks. de sider som har reklamesøjler her på MOL). Så får man typisk tilsendt 3*30-40 gram i de tre kendteste smagsvarianter jordbær, chokolade og vanille. Der skal kun betales porto.

NB:

"Det er ikke tilladt at henvise til forhandlere af kosttilskud eller andet reklamemateriale for kosttilskud.". Det er derfor mit svar ikke er så fyldestgørende.

Edited by Keki
Link to comment
Share on other sites

Jeg har fuldforståelse for reglerne.. så forstår godt dit svar.. Det jeg søger er bare mere end blot 1 eller 2 mærker.. nærmere en 4-6stk. så der er lidt at vælge imellem...

Vi kan jo ikke give dig nogle navne, i det ytringsfriheden er stærkt begrænset herinde - nej, men det kan vi jo altså ikke, da det er mod reglerne, hvilket også er helt fair :smile:

Link to comment
Share on other sites

U SUCK ! :tongue:

Ja seriøst! :wink:

Tog 0.6637 sek at trykke på reklamerne her på siden, mindst to af dem har smagsprøver...

Genialt og konstruktivt svar... Ja så vidt jeg kan se er det kun den ene side der har smags prøver og det er kun på en producent... Men takker for din store hjælp..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share