HJÆLP?


Micbig
 Share

Recommended Posts

Hey allesammen her på MO ville bare lige høre om der var nogle der ved hvor jeg kan få fat i noget protein pulver som heddder PRO IMPACT.. En af mine venner siger det var noget af det bedste protein han har taget.. håber der er nogle der ved hvor man kan få det for har simpelthen lidt overalt men kan intet finde.. håber der er en her der ved det,,

På forhånd tak

Edited by Micbig
Link to comment
Share on other sites

håber der er nogle der ved hvor man kan få det for har simpelthen lidt overalt men kan intet finde.. håber der er en her der ved det,,

På forhånd tak

Arh... du har vist ikke ledt overalt. Jeg søgte på google.dk og der fandt jeg 3 sider på 5 minutter der solgte pro impact protein pulver. Siderne var amerikanske og tyske men det betyder bare du skal have andet end kroner op ad lommen :tongue:

www.google.dk søg efter "protein pro impact" så skulle du nok kunne finde hvad du skal bruge!

Link to comment
Share on other sites

Han købte det af en ven da han sad inde..altså min ven.. og han kan ik få fat på ham mere:S .. så det vil sige der ingen der ved hvor man kan købe det protein pulver.. :nonono:

Jeg har ikke lige noget bud udover at søge på google.

Men jeg er dog ret nysgerrig.. Hvorfor skulle dette proteinpulver være bedre end alt det andet der er på markedet?! (Jeg ved der er forskelle, men køber man af rimelig kvalitet så burde forskellen ikke være så stor?).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share