Kostprogram til familie på 4.


FireBart
 Share

Recommended Posts

Jep. Står her og skal bikse et program sammen og har ikke videre forstand på det. Så tænkte om der var evt. nogen der havde et udkast, et link, eller lign. til noget jeg kan bruge?

Målet er at tabe er par kg, og samtidig bare få noget sund mad ind.

Hvis der er nogen der kender nogle sider hvor der står en masse sunde retter, så er det de meget velkomne til at poste.

Stef.

EDIT: Er lidt i tvivl om den skulle ligge her eller under kost. Så bare ryk den hvis den er lagt forkert.

Edited by FireBart
Link to comment
Share on other sites

Jep. Står her og skal bikse et program sammen og har ikke videre forstand på det. Så tænkte om der var evt. nogen der havde et udkast, et link, eller lign. til noget jeg kan bruge?

Målet er at tabe er par kg, og samtidig bare få noget sund mad ind.

Hvis der er nogen der kender nogle sider hvor der står en masse sunde retter, så er det de meget velkomne til at poste.

Stef.

EDIT: Er lidt i tvivl om den skulle ligge her eller under kost. Så bare ryk den hvis den er lagt forkert.

Opskrifter her, f.eks.

http://www.iform.dk/Crosslink.jsp?d=1124&a=3846

Ellers søg lidt på forum eller se under "opskrifter" :smile:

Lykke til

Edited by Keki
Link to comment
Share on other sites

Jeg vil forslå "De danske vægtkonsulenter" Familie og venner begyndte på det, det er nu ca. 1 år siden alle er på sit mål, altser 1 år for at nå ideal vægt. Min mor tabte sig selv 50kg. Efter at have tabt sig er det noget lettere at komme igang med motionen(eller styrketræning)

Jeg ved at i sikkert vil mene der er en masse galt med det program(ddv) men jeg har kun været syg 1 eneste gang i 3 år nu, og løber hver dag, vi levede ikke specielt usundt før men der var jeg nok syg 2-3 gange om året. Det har styrket imunforsvaret rigtig meget.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share