Start på nyt program


Volsoc
 Share

Recommended Posts

Jeg har nu igennem et par uger kørt et program som jeg faktisk har været godt tilfreds med igennem længere tid, (et program baseret på MOL-principperne: http://www.motion-online.dk/styrketraening...ningsprogram./) men for variationens skyld (og for ikke at køre helt fast, og for at få en nuværende skrantene motivation tilbage) ønsker jeg at starte på et nyt program og har i den forbindelse besluttet at køre en omgang HST.

Sagen er at det program jeg kørte, gav mig en stor tilfredshed mhs til armtræning, og jeg kan mærke der stadig er fremgang på dét område. Jeg går derfor og spekulerer på om det er en idé fuldstændig at skippe den perfekte armtræning som mit nuværende program giver mig til fordel for det nye prg (HST), eller om jeg skal starte på programmet og køre det som det er. Eller om det er en idé at kombinere det gamle program med det nye?

Jeg har ikke lyst til at bremse en nuværende fremgang!

Hvad gør I, når i vil starte på et nyt prg, når det gamle demotiverer jer, men dele af programmet giver jer en tilfredshed ?

MVH

Volsoc

Link to comment
Share on other sites

Tjaa hvis du stadig har fremgang i det nuværende program se jeg ingen grund til at du skulle ændre eller lave et nyt program.

Vent et par måneder og prøv fks HST som du selv nævner, jeg kører fullbody 2 x om ugen og er efterhånden kørt fast og vil nu iløbet af en måned igang med HST.

God træning! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share