Offentlig støtte til behandling af slap hud?


Knudsen__
 Share

Recommended Posts

Hej alle sammen.

Jeg valgte at starte til cykling for nogle år tilbage, grundet min kraftige overvægt, og tabte jeg mig godt 25 kilo over meget kort tid. Dette resulterede i løs hud, som primært er omkring maven, men også ved brysterne. Jeg har for et par dage siden være til lægen for at spørge ham til råds, og han sagde at jeg kunne gå hjem og søge på Internettet under "cellulit".

Nu har jeg så fundet nogle klinikker, som kan behandle en for løs hud, og har også kontaktet dem. Men det er jo ikke ligefrem billigt at få sådanne behandlinger, så ville høre om I ved om man kan få nogen form for offentlig støtte til at betale det?

Med Venlig Hilsen Michael

Link to comment
Share on other sites

Du kan gå til din egen læge og få en henvisning til en speciallæge i plastikkirurgi. Han kan så vurdere hvor slemt det er og hvor slemt du har det med det. Jeg har selv prøvet, men blev afvist da det er et krav at man er normalvægtig (BMI omkring 22 tror jeg) og det er urealistisk for et trænende individ :innocent:

Link to comment
Share on other sites

har selv fået det gjort på statenss regning efter et vægttab på 60 kg

kontaktede min egen læge der så henviste mig til en plastikkirug...

De tog det løse skind på maven og brysterne, men ikke "håndtagene" i siderne det anses for kosmetisk og er for egen regning...

Jørgensen

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share