Et træningsprogram til røven(Gluteus Maximus)?


Heaen
 Share

Recommended Posts

Mener du selv det er ganske rimeligt at forvente at få det optimale røv-program kastet i nakken med den mængde information? :smile:

Det er måske lidt hårdt skrevet, men du må hjælpe os med at hjælpe dig, og for at gøre det må vi vide hvor du er nu rent træningsmæssigt, kropsmæssigt hvilke typer udstyr og træning du har tilrådighed osv.

Har du ikke planer om at træne resten af kroppen?

Gode røvøvelser:

dybe squats

lunges

pistols (et-bens squat)

Link to comment
Share on other sites

:tongue:

Mener du selv det er ganske rimeligt at forvente at få det optimale røv-program kastet i nakken med den mængde information? :smile:

Det er måske lidt hårdt skrevet, men du må hjælpe os med at hjælpe dig, og for at gøre det må vi vide hvor du er nu rent træningsmæssigt, kropsmæssigt hvilke typer udstyr og træning du har tilrådighed osv.

Har du ikke planer om at træne resten af kroppen?

Gode røvøvelser:

dybe squats

lunges

pistols (et-bens squat)

Jo - Du har selvfølgelig ret -

Jeg er en dreng.

Jeg er på et træningsmæssigt lavniveau i røven. Den har nærmest ingen muskler. Og jeg har lidt brede hofter + ret store tuberculum majus(Kan ikke finde noget dansk ord for det) så jeg har en bred røv(Hvilket er helt fint), men jeg har ikke en stærk muskuløs røv, som jeg gerne vil have. :D

Jeg har kun nogle vægte + en stang + bænk.

Og jo jeg træner allerede resten af kroppen.

Edited by Heaen
Link to comment
Share on other sites

Jeg er på et træningsmæssigt lavniveau i røven. Den har nærmest ingen muskler. Og jeg har lidt brede hofter + ret store tuberculum majus(Kan ikke finde noget dansk ord for det)

Heaen, ikke for at være en flueknepper, men tuberculum majus sidder på humerus, som er din overarms knogle, så man kan roligt sige din røv er bred hvis den går hele vejen til skulderen....

Du skal nok have fat i Trochanter Major som er øverst på lårbens knoglen og de har ingen almen dansk betegnelse...

mvh

Lars

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share