Et overblik over logbøger...


Dr. pattøj
 Share

Recommended Posts

Mjallo!

Kunne egentlig godt tænke mig, at DU - i denne tråd - giver lyd fra dig, hvis DU træner vægtløftning eller bare lidt frivend/råtræk osv. engang i mellem. Vil gerne følge med rundt omkring, men det er svært at overskue, at skulle gennemgå hele baduljen for den sags skyld... Tror ikke det er så fandens et stort antal... Om du støder 30 el. 150 kg. er ligegyldigt! Det er for inspirationens, teknikkens og nysgerrighedens skyld.

På forhånd tak. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Med tanke på, at det var lige meget om man stødte 30kg eller 150kg, så vil jeg også give lyd fra mig.

Jeg træner i hvert fald i en vægtløftningsklub (AK THor) hvor jeg laver frivend og så småt vil overveje noget stød. Jeg er ikke voldsomt stærk, men jeg har en engageret coach, Krebsen, så det bliver nok bedre :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg bruger frivend som hjælpeøvelse til mit dødløft. Det skulle gerne resultere i noget mere fart i bunden af løftet. Min teknik i frivend lader dog meget tilbage at ønske :smile:

Er det noget du har fået anbefalet? For et frivend skal jo netop løftes stille og kontrolleret i den første halvdel af bevægelsen! Og altså først eksplosivt fra når du kommer over knæet. Så vil tværtimod mene at frivend er bedre til at styrke toppen af et dødløft! :smile: Så hellere enten goodmornings med masser af dybde på eller dødløft stående på kasse/dødløft med trækgreb. Og speedpulls evt...

Jeg regner faktisk med at tage en periode nu her, hvor frivend og benbøj foran får top-prioritet. Glæder mig til at se om det kan give nogle kg på stangen... :smile:

Edited by Francis
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share