Træningcenter...?


KPC
 Share

Recommended Posts

Hej MOL'er

Er lige flyttet fra Roskilde til Skovlunde, og er nu på udkig efter et motioncenter så jeg kan komme igang med træningen igen.

Nogle der har kendskab til noget i Skovlundeområdet....? Evt. Ballerup

Skal lige siges at jeg bor på Harrestrupvej.

Prisen er jeg/vi lidt ligeglade med, bare det er noget der funker.

Håber der er nogle der har kendskab til mit område...! :devil:

På forhånd tak

"Den mørke europæer"

Link to comment
Share on other sites

Jeg kender ikke det specifike center, men træner selv i sportsclub farum. Jeg syntes det er et fedt sted, med adgang til frievægte og de fleste maskiner.

Okay, men må op og kigge lidt ind, og se om det er som jeg kunne tænke mig det. For det er også lidt sparsomt med billeder på der site.

Link to comment
Share on other sites

Glem SportsClub og Nautilus. Synes det er noget bras. Nautilus, de kører med ét sæt politik, så du må kun tage ét sæt i hver maskine og først efter tre måneder må man træne med frivægte. :blink:

SportsClub er ligeledes en maskine-park. Det eneste positive er vist damerne, deres løbebånd og håndvægtene. Resten var noget rod, synes jeg.

Jeg er klar fortaler for Trimshop ved Grafen i Ballerup. Det er lille ja, og jeg var selv meget skeptisk i starten, men kom simpelthen til at elske det sted. Ikke mindst fordi alle kender alle efterhånden som man har gået der og man har det skide hyggeligt.

Krumborg herinde fra har været ansat der i et par år vistnok. Men super godt sted til fornuftige penge :4thumbup:

www.trimshop.dk

Link to comment
Share on other sites

Ellers ligger der også et træningscenter nede bag vestforbrændingen i industrikvarteret. Kan ikke lige huske hvad det hedder. Det ligger i hvert fald på Islevdalsvej.

Ellers kan jeg kun sige at der er rimeligt skod muligheder for at træne seriøst i det område.

Link to comment
Share on other sites

Har lige kigget endnu engang på nettet og set at Sportsclub i Herlev lægger meget tæt på Skovlunde st. Nogle der kender til dette motionscenter...?

Både ris og ros tak :4thumbup:

Det er et fint center, har selv trænet der, men skal man træne styrkeløft så er det lige meget, men hvis du bare skal træne er der hvad du skal bruge :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det er et fint center, har selv trænet der, men skal man træne styrkeløft så er det lige meget, men hvis du bare skal træne er der hvad du skal bruge :wink:

Jeg skal "bare" køre mit program igennem omkring 2-3 gange om ugen. Det er ren styrketræning ikke noget andet. Og så måske lidt konditræning...!

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal "bare" køre mit program igennem omkring 2-3 gange om ugen. Det er ren styrketræning ikke noget andet. Og så måske lidt konditræning...!

Så kan jeg ikke se nogle problemer overhovedet, man kan træne det hele dernede

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share