Køb af kosttilskud i udlandet?


Havneren
 Share

Recommended Posts

Hej.

Jeg er lidt i tvivl om jeg tør købe protein pulver i udlandet. Nu er jeg så også lidt i tvivl om reglerne her på forummet. For jeg har jo helt vildt lyst til at linke til den side, hvor jeg overvejer at handle, men må jeg det? Jeg kunne også godt tænke mig af linke til et produkt som jeg syntes ser lidt suspekt ud - Nu gør jeg det altså alligevel. Ellers kan jeg jo slet ikke stille mit spørgsmål. Hvis det så viser sig at det er i strid mod reglerne beklager jeg meget og så må jeg slette mit indlæg igen.

Overvejer at handle hos dem her: http://www.clfshop.com/contents.asp

'Det her produkt har jeg ikke set i DK. Er det mon ulovligt her eller bare ikke godkendt?: http://www.clfshop.com/product.asp?ms=&dep...4&sku=3657&nav=

Tør mand??? Jeg vil jo ikke resikere at få noget som kan gå ind under doping her i DK og heller ikke noget som kan være sundhedsskadeligt, men det er jo fra Englang - Bør man så ikke kunne antage at det er i orden???

V/h Chr.

Edited by Havneren
Link to comment
Share on other sites

Humm... Hvad mener du? Jeg er da logget ind...

Screenshot - Altså ligge et billed ind i stedet for at linke til siden?

V/h Chr

Man skal være logget ind på CLF for at få varen at se.

Bortset fra det, så ville jeg sq ikke være bange for at købe kosttilskud i udlandet.

Edited by Insaniac
Link to comment
Share on other sites

Nå for pokker!!!

Nå, men.... Kan man gå ud fra at doping reglerne er de samme over alt i europa f.eks. Danmanrk her ikke nogle andre grænseværdier i forbindelse med dopingkontrol under træning osv.

Nu vil jeg jo heller ikke resikere at få noget som ikke har været gennem en eller anden form for kontrol af noget fødevare noget. Man skal jo værene lidt om sig selv.

V/h Chr

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share