gymgrosissten


ronnie99
 Share

Recommended Posts

Jeg må da ærligt indrømme at jeg først havde samme tanke som dig da jeg så siden....jeg har handlet hos dem før i tiden og da havde de kun medlemspriser.

Det kan ikke betale sig at handle hos dem med mindre man er medlem. og som medlem er de da nogen af de billigste synes jeg selv

650 for 4 kg protein det synes jeg er billigt. det regner jeg med at skal købe når jeg er færdig med det jeg har nu som er fra getbig, som os er billige.

Af de steder jeg kender i dk er de altså billigt og selvom man betaler for medlemskabet.

Kender du andre steder som er billiger som du kna anbefaæle siden du mener de er så dyre ronnie99??

Hvis ja så skriv jeg vil meget gerne spare penge.

og ja jeg kender i forvejen sublim, getbig, bodycore og danlab

Link to comment
Share on other sites

Et godt råd.

Prøv at tale med dem de er rimelig flinke.. jeg har fået mit medlemskab til halv pris fordi jeg har handlet hos dem før. 200 kr for et år er til at overskue. en af mine venner har også fået det til halv pris selvom han ik har handlet hos dem før. jeg tror bare man skal tale med dem og sige at man synes medlemskabet er lidt for dyrt.

jar: hvad er du så sur over???

jeg tror ik de straffer en med 200 kr hvis man glemmer eller anulere men skriver det bare..desuden er det heller ikke det de skriver..

ronnie: jeg er os nysgerrig om syntrabol

min ven som os har fået halv pris på medlemskab har lig købt det jeg venter og ser på ham først

Link to comment
Share on other sites

Ang. Syntrabol, jeg har aldrig prøvet det, og jeg har aldrig prøvet Isoinokosterone (20-Hydroxyecdysone) rent, men jeg har brugt Z-Mass PM som indeholder Isoinokosterone. Det havde en glimrende virkning - som ZMA betragtet - men Isoinokosteronen mærkede jeg ikke meget til, og hvis jeg gjorde lagde jeg ikke mærke til det! :tongue:

Anywayz… Det er da altid rart når der er nogen der prøver nye ting, så kan man lure om den version, det mærke etc. virker. "The Hunt for the Blue Pill"! :)

Link to comment
Share on other sites

Vedr: Syntrabol!

medlemspris: 500 kr! (ellers 665kr)

dosering: 1-2 tabs 3 x dagligt (lad mig gætte de fleste ville spise 6 stk)

altså holder 1 glas til 15 dages brug. :ugone2far:

Så kan man stille det sådan her op! Køb Syntrabol til en måneds forbrug, 1000 kr, og sæt din lid til at det måske virker, så du ikke lige har spildt dine penge.... <_<

eller.... køb 4-5 kg protein pulver og 500g kreatin til samme pris, der har dokumenteret virkning!!!

Men hvis man har penge nok at rutte med, så ser jeg ikke noget forkert i at lede efter noget der kunne gå hen og give gode gains hurtigt. Men til dem der studere eller ikke har uanede af økonomiske resourcer at tære på, ville protein pulveret/kreatin nok være at foretrække...

Til dem der prøver disse produkter, husk at poste jeres meninger/resultater... B)

Link to comment
Share on other sites

Hey jeg har talt med min kammerat...

da han tog det virkede det rigtig godt siger han. han tog på i og blev mere markeret (men det skal siges at han iforvejen havde en rimelig pæn krop).

han er desuden rimelig seriøs med sin træning og kost. han bruger også en masse penge på det. han tog også mere end andbefalet og han tog det med protein og swole som de også har.

en anden som han kender som også købte syntrabol synes ikke rigtigt det virkede som han havde regnet med, men han var knap så seriøs med træningen... og nu er han så begyndt på en deca kur :ugone2far:

Jeg ved ikke rigtigt jeg tror man skal tage en del for at det skal virke og som mass siger det koster..m

jeg tror selv jeg køre det i september/oktober så skal jeg nok fortælle jer om det efter...

ff: Når du bestiiler fra f.eks England risikere du at det bliver taget i tolden og få en bøde. min ven bestilte fra bodybuilding.com og alle hans produkter blev taget..det er et spørgsmål at man gider at tage chancen. desuden er Syntrax et rimelig respektabel firma..jeg ved ikke hvad du snakker om.

Link to comment
Share on other sites

ff: Når du bestiiler fra f.eks England risikere du at det bliver taget i tolden og få en bøde. min ven bestilte fra bodybuilding.com og alle hans produkter blev taget..det er et spørgsmål at man gider at tage chancen. desuden er Syntrax et rimelig respektabel firma..jeg ved ikke hvad du snakker om.

Det nu IKKE sandt! Sålænge det er inden for EØS (Europæiske Økonomiske Samarbejde), er det tilladt at importere kost-tilskud til eget forbrug. Bodybuilding.com har en amerikansk webshop, og da USA ikke er medlem af EØS blev sagerne stoppet og konfiskeret.

Link to comment
Share on other sites

okay det vidste jeg altså ikke.

Anyone: Vil det sige at man altså for eksempel kan bestilte doping stoffer som for eksempel prohormoner fra england tyskland osv. med 100 % sikkerhed for at de ikke vil blive taget ved tolden eller at der vil være andre muligheder for at miste dem????

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share