Glyokoernæring ikke et Wikipedia spørgsmål :)


Achilles
 Share

Recommended Posts

nu stopper du satme.... Ved du godt at det du gør lige nu, er med til at ødelægge boardet?

Indtil nu har du kun stavet et ud af 4 ord rigtigt, så måske skulle du starte med at lære at stave, før du kaster dig ud i fysiologiens bedrifter? Du skal ihvertfald nok ikke regne med at wikipedia kan gennemskue dine stavefejl. Men jeg synes at kunne huske fra en tråd om noget inflammation at du jo stort set allerede vidste det hele....

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

[fjernet slettede quotes, lader kommentaren stå, moderator]

Mig bekendt, er incognito noget nær den største kompetence du finder på dette og andre boards i dk. Noget med forskning indenfor idrætsmedicin, fitness-skribent, humanbiolog, elitetræner og deromkring, er vist nogle af gøremålene.

Glykoernæring giver masser af hits på maxpoogle.

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Som du har fået at vide i de 3 tråde du har startet indenfor den sidste time, tror jeg det er på tide du selv forsøger dig lidt frem. Så kan du jo fortælle hvad du har fundet ud af imorgen og så kan du få at vide om du er på rette vej.

INGEN gider servere dig svarene når du bare er almindeligt doven og uvorn ovenikøbet

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share