Forlsag til program !


Juvic
 Share

Recommended Posts

Hey..

Da jeg er ved at overstå 9. uge i dette program: http://www.motion-online.dk/fora/index.php...ost&id=3886 taget fra den pinned tråd med træningsprogrammer fra siden !

Vil jeg gerne finde et nyt program.. Jeg har tidligere prøvet HST, GVT, Sheriko osv. Nogle har været bedre end andre, som selvfølgelig altid er tilfældet. Jeg har også eksperimenteret lidt med fullbody programmer, men synes generelt at der er for få øvelser til de enkelte muskler til jeg føler jeg har trænet kroppen igennem...

Det program jeg har linket til er et 4 spilts program, som jeg egentlig synes har været fint. Men er bare tvivl om 4 gange er for meget, nogle mener jo at 3 gange er mere end nok...

Anyways, jeg søger et program der kommer hele kroppen igennem. Et der fokusere på masse og styrke - ting der selvfølgelig hænger sammen, men ville lige nævne det alligevel.

Jeg har sideløbende med, overstående program, cyklet en 60-70km en gang om ugen.For lige at få lidt cardio. Men nu her hvor dagene bliver kortere vil jeg begynde at løbe. Bare sådan 5-8km til at starte med, en - til maks. 2 gange ugenligt. Men stadig med vægttræningen som den primære træning..

Formålet med tråden her, er at spørger Jer om hvad I træner P.t og om I evt. gad post lidt programmer og erfaring heri. Jeg synes nemlig ikke rigtig jeg kan finde et program som jeg føler atraktiv. Men måske I kan inspirrere mig lidt?

Venlig hilsen

Joakim

Link to comment
Share on other sites

Dødløft 5x5

Bænkpres 5x5

Squat 5x5

Chins(lidt underhånd og overhånd) 3x8

Chest Dips 3x8

Bent over row 3x8

Militær pres 3x8

Mave er lidt forskelligt ca 3x8-12 med belastning selvfølgelig

Evt. Triceps Extension og biceps curl, men det er sjældent, kun hvis jeg har tid og kræfter tilbage :smile:

Træner det 2-3 gange om ugen..

Det hårdt, men jeg elsker det :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Dødløft 5x5

Bænkpres 5x5

Squat 5x5

Chins(lidt underhånd og overhånd) 3x8

Chest Dips 3x8

Bent over row 3x8

Militær pres 3x8

Mave er lidt forskelligt ca 3x8-12 med belastning selvfølgelig

Evt. Triceps Extension og biceps curl, men det er sjældent, kun hvis jeg har tid og kræfter tilbage :smile:

Træner det 2-3 gange om ugen..

Det hårdt, men jeg elsker det :laugh:

Okay du køre fullbody kan jeg se - ikke lige min kop te. Synes ikke det bider på min krop. Men tak for dit svar - altid godt :D

Link to comment
Share on other sites

Hvad med en omgang 2-split?

Dag1:

Bænkpres

Incline DB Bænkpres

Military

Lateral Raise

Dips

Pushdown/Fransk pres

"Lægge"

"Nakke"

Dag2:

Squat

Pullups

Dødløft

Bent over Row

Incline DB Curl

Chinups

"Mave"

Hvis du halter i en muskel, så smider du bare en ekstra øvelser ind.

Det er ogås 2-split jeg køre nu.. Bare på 4 dage.. Lyder underligt, men det er de samme muskler der køres 2 af dagene. bare med forskellig antal reps..

Har du en progrations cyklus til det program?

Har også tænkt lidt på , om det er værd at droppe den normale bænk lidt. Til fordel for mere fokusering på incline bench. Køre begge nu - som I kan se i programmet - men synes mit bryst er meget "skævt". Altså der mest forneden - som er naturligt nok - men mit øvre bryst synes jeg halter. Trods træningen af det.

Desuden har jeg et spørgsmål, ang. flyers. Er det så en fordel at køre f.eks. 45deg incline flyers, hvis man vil ramme lidt højre oppe?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share