Bagdel


laae
 Share

Recommended Posts

Bagdel hjælp ?!

Hej. Jeg har det lille problem med at jeg har en stor bagdel ! Spørgsmålet var om i havde nogle tips til hvordan jeg kunne komme af med det lille problem jeg har nu har ? :blush:

Slankekur.

Man kan ikke punktforbrænde fedt, så det vil ikke hjælpe at lave balle-øvelser. Så den eneste vej frem er at smide noget fedt .

Edited by Torben F.
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

powerwalk og cardio træning er vejen...

Kan du ikke lide at løbe så brug crosstrainer, cykel, step, walk, cykel, så skal du nok tabe dig..Promise..Min bagdel bliver altid lille af at løbe...

Link to comment
Share on other sites

powerwalk og cardio træning er vejen...

Kan du ikke lide at løbe så brug crosstrainer, cykel, step, walk, cykel, så skal du nok tabe dig..Promise..Min bagdel bliver altid lille af at løbe...

det er jo individuelt hvor man taber sig mest og først når man taber sig.. at du straks får en lille bagdel af at løbe, betyder ikke at alle andre os gør.. det kan nemt være hun taber sig først på maven, hvor du imod måske har svært ved at få det fra maven væk :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

helt enig....

Men min fornuft siger bare man taber sig pænt, dvs. harmonisk ved at dyrke en masse cardio

Jeg har tabt mig helt vildt på underkroppen, som egentlig ikke behøvede det store vægttab i forhold til overkroppen :cry3:

Men et generelt vægttab er selvfølgelig vejen frem til et vægttab på bagdelen også. Jeg personligt vil anbefale en kombination af styrketræning og cardio, da jeg mener, det giver en mere veltrimmet krop.

Kosten er selvfølgelig alfa og omega i denne her situation også...

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil også sige at det er at tænke på sin kost... muligvis slankekur

ellers så gøre som der er blevet sagt bruge nogle step trainers eller bare gå op og ned af samme trin på trappen hvis du har sådan en (kan også bruge stole) det giver godt får lår og bagdelen og så vidt jeg ved giver step øvelsen ikke STORE ballemuskler, det kan nogle øvelser godt gøre

men det første er at tabe sig og så se om det hjælpe

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share