findes der et godt BB traenings sted her i Kbh ?


Nikolas007
 Share

Recommended Posts

hej allesammen,

er der nogen der ku' anbefale mig et godt traenings sted for en hard core bodybuilding traening her i Kbh saledes at det ik' tager 100 ar at kommer frem og tilbage (pga arbejde- bor selv ved soerne pa Norrebro) og hvor bodybuildere ER velkomne??

Jeg kommer fra et land der har en lang og rig tradition i body building (drengene starter ofte ved 12-13ars alder og nar de er 17-18 sa kommer de hjem med forste medaljer..) Selv har jeg traenet i flere ar, men her i Kbh gar jeg enten konstant de forkerte steder eller der (maske) slet ik' findes nogle gode traenings faciliteter....??? Jeg blev i hvert fald ret chokeret over steder som Fitness Dk (og deres politik)- dette forlod jeg meget hurtigt og gik over til Hard Work pa Norrebro som var ldit snavset men ganske OK........desvaerre et par maneder senere blev HW kobt op af FitnessDk og "forbedret" (dvs tunge vaegte fjernes og hard core maskiner erstattes af noget pige-fitness-shit. Til gengaeld har man nu faet et nyt kafe stand, friske blomster og spot lys der skifter farve-hvilket er efter min mening meget vigtigt i et traenings center :o) Jeg kom selvfolgelig op at skaendes med stedet's bestyrer og forlod stedet 1 gang til......Sa nu er jeg "hjemlos". Jeg har vaeret ude at kigge pa et sted pa Ama' der ligger pa Islands Brygge der virker OK + ret hard core men afstanden er alt for lang for mig da jeg ik har en bil :o(

Men findes der overhovedet noget lignende i det centrale Kbh eller Frb eller Ost/Vestebro??? Jeg ma understrege at jeg ik' gar efter det der fancy steder propfyldt med metrosexuelle unge der istedet for at traene kun ser sig i spejlet og konstant checker om haaret sidder tilstraekkligt cool :o))))) Jeg foretraekker steder hvor man sveder, traener hard (primaert med frie vaegte ik' med alle de shiny Techno-shit-gym maskiner der ik' taler en skid) og hvor folk hjaelper hinanden . Sadan et sted er jeg nemlig vokset op i og sadan et sted jeg virkelig savner her i DK. Tak for jeres tips. Nikolas

Link to comment
Share on other sites

Hvordan har du det med at stedet er medlem af ADD? (Anti Doping Danmark) :smile: Hvis det ikke er et problem åbner det jo op for "alle" vægtløfter/styrkeklubberne.

Rommel

jeg doper ik og har aldrig gjort det=har ik ambitioner at blive pro, sa jeg er li' glad med ADD - dog forstar jeg ik' at et privat virksomhed kan tilader sig at udsaette sine kunder for den slags kontrol. Det er jo enhvers private sag, og for mig svarer det stort set til at en DSB kontrolor tvinger mig at en alko test "fordi du kunne blive alt for pavirket til at VI kan transportere dig" :blink: I det land jeg kommer fra, ville et privat firma fa meget store problemer med den slags politik..... Andre regler gaelder for pros og for folk der deltager i konkurencer uanset om de er unge eller gamle-der tester man ofte.

Hvad angar din bemarkning "vægtløfter/styrkeklubberne" jeg har prove at google noget frem man fandt kun noget i Valby ellers intet.... Jeg er ik intereseret i at deltage i konkurence, for der synes jeg man skal ofre meget mere + man kan ik undga at begynde at doppe (for at fa nogle furnuftige placeringer) - jeg traener fordi det har vaeret en livsstil for mig i flere ar og fordi jeg foler mig derefter godt.........

Link to comment
Share on other sites

Vægtløfterklubben IK99 ligger ret tæt på dig.

Yeah, super sted til billige penge (190kr i kvartalet) :4thumbup:

Samt vi efterhånden er en del fra MOL dernede, der træner der.

Man skal dog have nøglekort for at komme ind, men man kan bare dukke op en dag dernede, banke på og se om der ikke er nogen der åbner. Så kan man tjekke stedet ud, udfylde en indmeldelsesblanket og så går der noget tid, så får man tilsendt girokort og når det er betalt kan man hente sit nøglekort.

Link to comment
Share on other sites

Mange tak til alle jer der har brugt sin tid pa at skrive disse tips. Jeg vil komme forbi og checke ud de steder I har naevnt - haber jeg snart vil kunne fortsaette igen med traeningen. Jeg har ogsa stodt pa en "center guide" her pa sitet (http://www.motion-online.dk/center/index.php?cgaction=showall) sa det kan ogsa blive en hjaelp.... Desuden har jeg faet et tip af een jeg kender fra HW= stedet ligger taet pa Kongens Nytorv og hedder Sporting Health Club ( http://www.sportinghealthclub.dk ) Er her nogen der kan udtaler sig om stedet?? Om ejeren er OK eller om der er nogle skjulte "meen" forbundet med centret??

Ellers endnu 1 gang tak til jer alle. Nik.

Link to comment
Share on other sites

Mange tak til alle jer der har brugt sin tid pa at skrive disse tips. Jeg vil komme forbi og checke ud de steder I har naevnt - haber jeg snart vil kunne fortsaette igen med traeningen. Jeg har ogsa stodt pa en "center guide" her pa sitet (http://www.motion-online.dk/center/index.php?cgaction=showall) sa det kan ogsa blive en hjaelp.... Desuden har jeg faet et tip af een jeg kender fra HW= stedet ligger taet pa Kongens Nytorv og hedder Sporting Health Club ( http://www.sportinghealthclub.dk ) Er her nogen der kan udtaler sig om stedet?? Om ejeren er OK eller om der er nogle skjulte "meen" forbundet med centret??

Ellers endnu 1 gang tak til jer alle. Nik.

Ret stor park af maskiner. Ikke ordentlig mulighed for chins og dips. Alle skiver til de "rigtige stænger", er af forskellig tykkelse og form, hvilket kan virke lidt som et loppemarked. Squat-racket er ikke juster-bart, kun en enkelt fastsat bænk til bænkpres, håndvægte op til 75 pund, udfra hvad jeg kan huske. Men de har gode leg curls-faciliteter :cool:

Til prisen, er det slet ikke det værd. Kom forbi IK99*, powerstudie eller City Fitness.

* Træner jeg selv. håndvægte til 53 kg(med mulighed for at gå ind ved siden af i AK73 og opgradere, kun VL-stænger af god kval - 6 stk + racks, afslappet stemning blandet af bodybuildere, SL'ere og VL'ere og lidt seriøse motionister; 2 magnesium-krukker, 5 platforme, vertical pull maskine, incline bb stativ, leg extension, pulldown tårn, leg curl maskine, hack squat, chin-bar, v-bar, spider-curls bænk, dip kombi hypers stativ, en halv-svag motion cykel og en masse bukke, bjælker og paller til assist.

Edited by Krumborg
Link to comment
Share on other sites

Sporting Health Club er ret fitness orienteret samt i den lidt pebrede prisklasse. Power Studio er stedet for dig, hvis du er tæt på Nørrebro. Massere af frivægt, ok musik og super billigt (1000 kroner for 12 mdr.). Du må larme og bruge magnesium til de tunge løft. Super sted. Busted der vandt DM i -80 træner også derinde.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share