NFL Picks 2006


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

  • Replies 224
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hvad siger picksne inden mandags opgøret mellem seahawks og packers??

jeg har 417 point med 36 point på seahawks.

dem der gik galt for mig var:

broncos: 22

49ers: 18

panthers: 14

steelers: 5

Har vist lavet en lille NFLElming.. Satsede stort på de forkerte kampe..! :tongue:

Jeg har sølle 284 med 40 på Seahawks. :nonono:

Broncos: 18

49ers: 26

Giants: 14

Jaguars: 50 :dry:

Bears: 5

panthers: 75 :crazy:

Broncos var egentlig en fejl, men jeg nåede ikke at rette den..! :tongue:

49ers kommer 3 point bagud med 27 igen.

Giants foran 21 - 0 ved pausen og taber 21 - 24, Manning kaster INT med 32 sekunder igen og med 17 sekunder igen sætter Titans et 49 yard FG.

Jaguars' ellers stærke forsvar formår ikke at stoppe Bills, efter de har udlignet med 28 sekunder igen. Bills scorer vindende FG med 0 sekunder på klokken.

Bears, tjaa... nok mest fordi jeg ikke er stor fan af Patriots og gerne have set dem bide i deres nye fieldturf.. :tongue:

Panthers.. :crazy: Redskins startede med ny ung rookie QB.. Den havde jeg bestemt IKKE set gå den vej...

Kort sagt, en masse undskyldninger til hvorfor jeg stinker til Picks.. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Har vist lavet en lille NFLElming.. Satsede stort på de forkerte kampe..! :tongue:

Jeg har sølle 284 med 40 på Seahawks. :nonono:

Broncos: 18

49ers: 26

Giants: 14

Jaguars: 50 :dry:

Bears: 5

panthers: 75 :crazy:

Broncos var egentlig en fejl, men jeg nåede ikke at rette den..! :tongue:

49ers kommer 3 point bagud med 27 igen.

Giants foran 21 - 0 ved pausen og taber 21 - 24, Manning kaster INT med 32 sekunder igen og med 17 sekunder igen sætter Titans et 49 yard FG.

Jaguars' ellers stærke forsvar formår ikke at stoppe Bills, efter de har udlignet med 28 sekunder igen. Bills scorer vindende FG med 0 sekunder på klokken.

Bears, tjaa... nok mest fordi jeg ikke er stor fan af Patriots og gerne have set dem bide i deres nye fieldturf.. :tongue:

Panthers.. :crazy: Redskins startede med ny ung rookie QB.. Den havde jeg bestemt IKKE set gå den vej...

Kort sagt, en masse undskyldninger til hvorfor jeg stinker til Picks.. :laugh:

Haha, bRODER is back ! :4thumbup:

-60 Panthers :nonono:

-30 Broncos

-14 Giants

-10 Jaguars

-8 Cardinald

Også er der så 50 på Seahawks...

Jeg må faktisk også indrømme at jeg lavede en fejl med Broncos, jeg troede på dem. Men 30 point var faktisk højere end jeg ville have haft dem...

Link to comment
Share on other sites

Haha, bRODER is back ! :4thumbup:

-60 Panthers :nonono:

-30 Broncos

-14 Giants

-10 Jaguars

-8 Cardinald

Også er der så 50 på Seahawks...

Jeg må faktisk også indrømme at jeg lavede en fejl med Broncos, jeg troede på dem. Men 30 point var faktisk højere end jeg ville have haft dem...

Ja den er ikke god..! :crazy: Jeg var bestemt heller ikke tilfreds med Jaguars og Panthers igår..! Eller 49ers for den sags skyld.. :dry:

Link to comment
Share on other sites

Udemærket runde, her er mine forkerte:

Broncos -5 (kunne været gået begge veje, havde jeg vidst at Broncos generelt spiller dårligt på arrowhead havde jeg nok valgt chiefs)

Giants -26 (hvad sker der Giants?!?! Man må sku da ikke tabe et 21 point lead i 4. quarter)

Jaguars -14 (har af princip valgt at sætte dette hold langt nede i picks nu, de taber sku tit til dårlige modstandere)

Panthers -30 (slået af en rookie, hvis de ikke kan slå en rookie kan de heller ikke komme i SB, skuffende!)

Edited by FFS
Link to comment
Share on other sites

Stillingen

1. donprehn 3585 (1)

2. yilar 3529 (2)

3. admiral-prehn 3489 (4)

4.broderlol 3361 (6)

5.anders_l_holm 3300 (5)

6.huz 3211 (7)

7.lynxz0r 3175 (8)

8.mrfreeze 3103 (9)

9.vernerlohals 3074 (3)

10.hugostep 3061 (10)

11.spockies 297 (11)

I denne uge er der sket store ændringer i stillingen, sidste uges nr. 3 Vernerlohals er faldet til en 9. plades, da han ikke fik lavet sine picks :nonono: Kampen i toppen er intensiveret hvor afstanden mellem mig og Yilar nu kun er på 56 point mod 118 point sidste uge :crazy: Broderlol fører nu den evige kamp mod anders_l_holm.

Jeg havde selv en halvskidt uge med 375 point, hvilket gjorde at jeg faldt fra en samlet 46 plads til 112 :dry:

Link to comment
Share on other sites

Stillingen

1. donprehn 3585 (1)

2. yilar 3529 (2)

3. admiral-prehn 3489 (4)

4.broderlol 3361 (6)

5.anders_l_holm 3300 (5)

6.huz 3211 (7)

7.lynxz0r 3175 (8)

8.mrfreeze 3103 (9)

9.vernerlohals 3074 (3)

10.hugostep 3061 (10)

11.spockies 297 (11)

I denne uge er der sket store ændringer i stillingen, sidste uges nr. 3 Vernerlohals er faldet til en 9. plades, da han ikke fik lavet sine picks :nonono: Kampen i toppen er intensiveret hvor afstanden mellem mig og Yilar nu kun er på 56 point mod 118 point sidste uge :crazy: Broderlol fører nu den evige kamp mod anders_l_holm.

Jeg havde selv en halvskidt uge med 375 point, hvilket gjorde at jeg faldt fra en samlet 46 plads til 112 :dry:

Ja, det var en pænt okay runde for mit vedkommen :4thumbup:

Også skal jeg lige gøre opmærksom på at deadlinen er nu på fredag kl. 1 om morgen/natten, da Ravens og Bengals møder hinanden. Så husk at sætte picks INDEN fredag.

p.s er der nogle der ved hvorfor de ikke spiller søndag?

Link to comment
Share on other sites

Ja, det var en pænt okay runde for mit vedkommen :4thumbup:

Også skal jeg lige gøre opmærksom på at deadlinen er nu på fredag kl. 1 om morgen/natten, da Ravens og Bengals møder hinanden. Så husk at sætte picks INDEN fredag.

p.s er der nogle der ved hvorfor de ikke spiller søndag?

Det er en del af nye tiltag der er taget i NFL, om at vise live kampe på deres egen, landsdækkende tv kanal NFL Network.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ravens -6

Chiefs -26

Colts -75

Redskins -12

Rams -40

Raiders -10

Broncos -8

-177 i alt med 18 tilbage på Panthers

Er kun 2 jeg gerne ville have set gå den anden vej.

Rams og Colts, Bulger havde blot smidt 4 INT i denne sæson før kampen. I går smed han 3 :nonono: Også taber Colts til Titans rookie QB :innocent:

Edited by FFS
Link to comment
Share on other sites

1. donprehn 3944 (1)

2. yilar 3846 (2)

3. admiral-prehn 3816 (3)

4. broderlol 3716 (4)

5. anders_l_holm 3590 (5)

6. huz 3540 (6)

7. hugostep 3441 (10)

8. lynxz0r 3418 (7)

9. mrfreeze 3103 (8)

10. vernerlohals 3074 (9)

11. spockie 297 (11)

En rimelig stillestående runde... Hvor et par stykker ikke fik sat picks...

Link to comment
Share on other sites

1. donprehn 3944 (1)

2. yilar 3846 (2)

3. admiral-prehn 3816 (3)

4. broderlol 3716 (4)

5. anders_l_holm 3590 (5)

6. huz 3540 (6)

7. hugostep 3441 (10)

8. lynxz0r 3418 (7)

9. mrfreeze 3103 (8)

10. vernerlohals 3074 (9)

11. spockie 297 (11)

En rimelig stillestående runde... Hvor et par stykker ikke fik sat picks...

Hmm.. Donprehn trækker fra igen, 98 point op nu :annoyed:

Respekt at han er helt oppe som nr. 56 i den samlede stilling :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Hmm.. Donprehn trækker fra igen, 98 point op nu :annoyed:

Respekt at han er helt oppe som nr. 56 i den samlede stilling :xmas:

Det er satme imponerende ja, det er jo ikke helt let det her :nissegrin:

Hvordan går det egentlig for vores liga ? Syntes ikke jeg kan finde nogen samlet stilling over ligaerne ?

Link to comment
Share on other sites

Det er satme imponerende ja, det er jo ikke helt let det her :nissegrin:

Hvordan går det egentlig for vores liga ? Syntes ikke jeg kan finde nogen samlet stilling over ligaerne ?

bRODER din nOOb..! :nissetunge:

post-6265-1165315040_thumb.jpg

Hvor lang tid bruger i egentlig på at sætte jeres picks..?

I starten, da det gik noget bedre pointmæssigt, kunne jeg godt bruge en lille time på at undersøge hvem der spillede, statestikker osv.. :xmas:

Link to comment
Share on other sites

bRODER din nOOb..! :nissetunge:

post-6265-1165315040_thumb.jpg

Hvor lang tid bruger i egentlig på at sætte jeres picks..?

I starten, da det gik noget bedre pointmæssigt, kunne jeg godt bruge en lille time på at undersøge hvem der spillede, statestikker osv.. :xmas:

Hvor fanden finder du det henne ? :blink: Før i tiden var det på forsiden ved mig, men kan da være min adblocker fjerner det...

Jeg bruger ikke så lang tid, max 2min...Jeg læser selvfølgelig nyheder i løbet af ugen, så har et nogenlunde overblik over hvem er er skadet af vigtige spillere osv..

Det tog mig dog 3min til den kommende runde, for den er da noget af det sværeste i længe...har en eneste kamp som jeg føler mig sikker på :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Hvor fanden finder du det henne ? :blink: Før i tiden var det på forsiden ved mig, men kan da være min adblocker fjerner det...

Jeg bruger ikke så lang tid, max 2min...Jeg læser selvfølgelig nyheder i løbet af ugen, så har et nogenlunde overblik over hvem er er skadet af vigtige spillere osv..

Det tog mig dog 3min til den kommende runde, for den er da noget af det sværeste i længe...har en eneste kamp som jeg føler mig sikker på :crazy:

Det er på forsiden ja..! Ellers kan du vist se det under 'Stillingen'...! :bigsmile:

Jeg har desværre ikke rigtig tid til at følge så meget med i løbet af ugen for tiden.. :annoyed: Men sådan er det jo når andre ting kræver noget mere tid..! Nå, back to work..! :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Det er på forsiden ja..! Ellers kan du vist se det under 'Stillingen'...! :bigsmile:

Jeg har desværre ikke rigtig tid til at følge så meget med i løbet af ugen for tiden.. :annoyed: Men sådan er det jo når andre ting kræver noget mere tid..! Nå, back to work..! :xmas:

Min forside - så vil jeg ikke høre mere noob snak :nissegrin:

post-6650-1165317212_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share