Flad mave..


Guy
 Share

Recommended Posts

Hey :bigsmile: Den har sikkert været oppe et par gange..

Hvordan forbrænder man bedst fedt fra maven?

Er slank, men mangler lige en dråbe før musklerne træder frem på maven. Mine arme og ben er fin fin.

Jeg er konkurrencesvømmer og træner 4-5*2 timer om ugen og så løber og cykler jeg også indimellem. Derudover laver jeg lidt styrketræning derhjemme ved hjælp af arm- og mavebøjninger, håndvægte og elastikker.

Er der nogle specielle øvelser der er gode til det, eller skal man spise noget bestemt?

Jeg plejer at spise en krydderbolle med smør og yoghurt med müsli til morgenmad, 2 grovciabattaboller med kyllingepålæg og et æble til frokost, og så aftensmad som er alt muligt forskelligt hjemmelavet, nogle gange kombineret med en en ciabattebolle/æble/yoghurt og lignende når træningen ligger ved spisetid. Af slik og dessert er det oftest kun i weekenderne.

Nogen forslag? :smile:

Mvh

Link to comment
Share on other sites

Hvis dit niveau er så intens, så kan jeg sgu' ikke forstå, hvordan du ville have brug for at skulle tabe mere...

Først og fremmest: drop smøren og yogurt - det er begge to store dræbere, hvilket ingen kan nægte, og mit råd er, at prøv at lade brødet ligge i begrænsede mængder i nogle uger, og se om det ikke har effekt. Jeg synes, brød i modsætning til andre kulhydratsbomber som pasta og ris, har en meget svag effekt på kroppen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share