træning i kolding


gumbo
 Share

Recommended Posts

Hejsa allesammen. Jeg står og skal flytte til kolding og leder derfor efter et godt træningscenter. Der skal helst være gode muligheder for at køre basisøvelser som squat, bænkpres og dødløft, og der skal helst være håndvægte op til et rimeligt niveau.

Link to comment
Share on other sites

Der er city fitness som ligger i centrum af Kolding. Der er ihvertfald håndvægte til +50kg og du kan lave dem større. Men der er efterhånden blevet rimeligt proppet dernede i prime time.

Ellers er der KIF centeret som ligger lidt længere væk, men koster 100kr om måneden og du får nøgle så du kan komme og gå. Der er godt nok kun håndvægte til 42kg. Der kan vidst også være rimeligt proppet i prime time.

Begge steder kan du ihvertfald skvatte og dødløfte.

Ellers er resten af stederne i Kolding nogle untoughe steder som fagness.dk og Equinox.

Link to comment
Share on other sites

Der er city fitness som ligger i centrum af Kolding. Der er ihvertfald håndvægte til +50kg og du kan lave dem større. Men der er efterhånden blevet rimeligt proppet dernede i prime time.

Ellers er der KIF centeret som ligger lidt længere væk, men koster 100kr om måneden og du får nøgle så du kan komme og gå. Der er godt nok kun håndvægte til 42kg. Der kan vidst også være rimeligt proppet i prime time.

Begge steder kan du ihvertfald skvatte og dødløfte.

Ellers er resten af stederne i Kolding nogle untoughe steder som fagness.dk og Equinox.

Er Equinox noget lort da? Har ellers hørt det skulle være et okay sted.

Men jeg syntes hvertfald du skal holde dig fra svømmehallens motionscenter, da de vidst ikke rigtig har frievægte. Bænkpres og squat er kun i smithstativ.

Cityfitness, skulle vidst være ret proppet som du siger, og mest fyldt med steorider folk, men hvis du ikke har noget imod det, er det vel det bedste.

Har sku aldrig hørt om KIF centerets.

Link to comment
Share on other sites

Træner selv i KIF og kan kun sige god for det.

Folk har ikke noget imod at man stønner og pruster, eller hvis vægtene kommer til at støde mod gulvet, f. eks under tungt dødløft :devil:

Det er ikke verdens nyeste udstyr, men kontingenten er også kun 100 kr. pr. måned.

Hvis du kun kommer for at træne med frivægte, lidt kabeltårne og evt. rygtårnet, så er der det hele

Link to comment
Share on other sites

Har været medlem i City Fitness siden det åbnede (3½ år?), og det er uden tvivl det bedste sted at træne hvis du vil træne med frie vægte.

Equinox er væsentligt dyrere, har kun frie håndvægte op til 26 kg. og så er deres bænkpresudstyr samt "squatrack" (næsten synd at kalde det det) noget værre møg. Equinox er fint hvis du kun skal bruge maskiner, hvis du har andet i sinde, kan jeg ikke anbefale det.

Fitness.dk/Fin Form har jeg kun været i een gang, men husker det ikke som værende sindssvagt godt heller.

Men ja, som også sagt før holder steroiderne også til i CF. Men hvis du træner inden kl 16 eller efter 19, er der sjældent flere end, at man ikke behøver vente ved vægtene.

Har lige kørt et Sheiko B2 program uden een eneste gang at skulle vente mere end 2 min.

Dedsuden er der medlemsskab til 198,-/måneden hvis du er studerende. Hvor det er 250-300,- i Equinox, hvis jeg ikke tager helt fejl.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share