Multivitamin


epce
 Share

Recommended Posts

Jep står og skal finde en multivitamin og gerne en go' en :smile:

Har kigget lidt på en der hedder VitaXtra, hvis nogle kender den? Kender i ellers nogle andre der er gode? Og mht hvor mange gange man skal tage det om dagen, så skulle man tage VitaXtra 6 gange om dagen... Er det lidt meget eller er det bare mig?

På forhånd tak :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jep står og skal finde en multivitamin og gerne en go' en :smile:

Har kigget lidt på en der hedder VitaXtra, hvis nogle kender den? Kender i ellers nogle andre der er gode? Og mht hvor mange gange man skal tage det om dagen, så skulle man tage VitaXtra 6 gange om dagen... Er det lidt meget eller er det bare mig?

På forhånd tak :bigsmile:

Jeg har selv brugt Biortomin og Omnimin, suppleret med en fiskeolie (EPA-GLA). (brugsvejledning er anført på produkterne)

Det kan klar anbefales, men det koster en del.

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke tilladt at henvise til forhandlere af kosttilskud eller omtale specifikke kosttilskud ved produktnavn.

Det havde jeg sku lige glemt :blush:

Jeg har selv brugt Biortomin og Omnimin, suppleret med en fiskeolie (EPA-GLA). (brugsvejledning er anført på produkterne)

Det kan klar anbefales, men det koster en del.

Ok tak for svaret... Prøver at se lidt på dem :superman:

En hvilken som helst multivitamin pille er tilstrækkeligt. Der er intet videnskabeligt der bakker højere doser, end de anbefalede op.

Nå ok havde bare fået af vide jeg skulle sørge for at finde en der var god, så troede faktisk der var stor forskel på hvilken slags man tog... Tak for svaret :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share