OT: Tattoo


Moz_DK
 Share

Recommended Posts

Hey

Ville gerne høre folks erfaringer med tattoos i forhold til forøgelse af muskelmasse. Huden udvider sig jo hvis det går den rigtige vej med træningen... Har det en effekt på en tatovering? Bliver den sløret og udvisket når huden udvider sig? Og kan man i så fald tegne den op senere?

På forhånd tak!

Link to comment
Share on other sites

hej jeg er 16 år gammel og har fået lavet en tattoo og har trænet i nogen måneder og er vokset en smule og synes den er lige så flot som da jeg fik den så bare træn og få lavet din tattoo

:laugh:

Måske mener han over en længere årrække end nogle måneder. Og hvordan sulen har du fået lavet en tatovering, når du kun er 16?

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

hej jeg er 16 år gammel og har fået lavet en tattoo og har trænet i nogen måneder og er vokset en smule og synes den er lige så flot som da jeg fik den så bare træn og få lavet din tattoo

Det var nu ikke i så små baner jeg tænkte. Men hvis man fx over en årrække forøger sin vægt med 30-50%

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
:laugh:

Måske mener han over en længere årrække end nogle måneder. Og hvordan sulen har du fået lavet en tatovering, når du kun er 16?

Hr. K

Det kan du få lavet utroligt mange steder. Nogle steder er de bare ligeglade, andre steder skal du have en af dine forældre med ind.... min søs på 16 har lige fået en, derfor jeg ved det.

K

Link to comment
Share on other sites

Hey

Ville gerne høre folks erfaringer med tattoos i forhold til forøgelse af muskelmasse. Huden udvider sig jo hvis det går den rigtige vej med træningen... Har det en effekt på en tatovering? Bliver den sløret og udvisket når huden udvider sig? Og kan man i så fald tegne den op senere?

På forhånd tak!

Tja.. Det kommer vel an på hvor den sidder og hvad det er for en slags tatovering... Altså jeg mener; man vokser vel mere nogle steder på kroppen i forholdt til andre, og der er nok oss mindre samsynlighed for at en stor tribal-tattoo, det bare er fyldt ud med ren farve, bliver udvisket, end en portræt-tattoo, der er helt vildt detaljeret, ikk??

Jeg har selv en tribal på min venstre overarm, og den er ikke blevet "grimmere" selvom jeg er vokset 5-6 cm på min bicep, siden jeg fik den lavet...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share