fedt klumper


usser
 Share

Recommended Posts

det er sådan at jeg cutter lige fortiden, og det går faktisk fremmad, YIIIRH :w00t:

MEN! jeg har lige et spørgsmål.. det fedt jeg har på min 6 pack :tongue: er lidt klumpet... altså forstået således at nået af fedtet er klumpet... tror jeg... eller er det nået andet? det er når jeg tager fat i noget af huden på min mave, at jeg kan mærke de klumper der, og det er KUN på maven jeg har det... nogen der har en foklaring!? HEEEEEEELP!!!

Link to comment
Share on other sites

Som udenforstående vil jeg lige hører usser:

Kan man se dem? Eller er det kun noget du kan mærke?

De eneste klumper jeg har på min mave er mine muller, de er tilgengæld ikke lette at se :blink:

panzer quinde:

Hvordan fjerner man så sådan nogle fedtklumper?

Forsvinder de med tiden eller kan man "slanke" dem væk?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

det er sq da meget normalt USSER! ... sådan føles fedt jo..... eller gør det når det er lidt lasket somregel, hvis du ikke har så meget på kroppen, hvis maven buler godt og grundigt ud vil jeg påstå du ik vil kunne mærke det.. altså hvis man er rigtigt "mande" tyk hvor maven nærmest er hård... jeg har det også selv på maven og lidt på armene... har du aldrig set en fedtsugning? når man ser fedtet bagefter kan man også se de "klumper" du snakker om.. nothing to worry about :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share